bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Mina julklappar

Netti Starby

 
Mina julklappar
 
 Jag har inte hunnit fota alla julklappar som jag har fått ännu men här visar jag några av dom.
 
 
Parfym, body lotion och shower gel från Beyonce Rice. Doftar jättegott!
 
 
BareMinerals Original Foundation kit i en snygg ask som föreställer en bok. Den ska tydligen ge en förtrollande felfri hy samt perfekt täckning med en osminkad look och känsla.
 
 
Jag har inte provat den ännu men det har däremot syrran som fick en exakt likadan. Hon blev jätte nöjd med resultatet men tyckte dock inte att den var så dryg vid applicering.
Men självklart återkommer jag även med mina egna recensioner så fort jag har testat denna foundation. Appliceringsborsten känns i alla fall väldigt mjuk och skön ifall ni undrar.
 
 
//PUSS
 
 ♥
#1 - Yohanna af Skovde

Fina grejer! Jag tycker att ID's grejer är grymt bra!

#2 - Gabriella

Såå fina saker!!

#3 - Jessica Högberg

Härliga klappar! Ett riktigt gott slut önskar jag dej

#4 - Tilda Barkselius

Låter som grymma julklappar so far!

#5 - Amanda Forsman

Så fina saker!

#6 - Sandra*

Åh så fint :D och berätta gärna sen om foundationen är bra :) <3

#7 - Hanna Karlsson

Vilka fina julklappar!

#8 - Anonym

Så fina :)

#9 - JUNITJEJ

Så fina julklappar!

#10 - NICOLE

Så kul att se! =)

#11 - moamedalicia.blogg.se

vilka fina julklappar gumman. <3 jag önskar dej en riktigt mysig helg nu. tack för alla dina fina kommentarer i min blogg, det värmer ska du veta.

#12 - Ida Lindborg ♡

Så fina grejer!

#13 - Carro

Vilka härliga julklappar :)

#14 - Carro

Vilka härliga julklappar :)

#15 - Pauline Hurtig

vilka fina klappar :)

#16 - ajlimullersandvik.blogg.se

Det ser verkligen toppen ut, jag fick en chanel no5 av Erik i julklapp, såååå glad för den var LJUVLIG!

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg