bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Behöver återhämtning

Netti Starby

 
Behöver återhämtning
 
 Bilder tagna förra lördagen
 
God morgon på er!
 
Jag har glömt att lägga upp dessa bilder förra veckan som togs 20/2 innan vi drog iväg till överraskningsfesten som var för pojkvännens bror.
 
Annars då?
Med mig är det bara bra förutom att jag är trött efter helgen. Hela förra veckan vabbade jag och i torsdags när barnen var feberfria åkte vi bort och igår eftermiddag kom vi hem. Nu är barnen hos sin far den här veckan och nu ska jag ta igen allt som jag inte har hunnit med förra veckan. Helst hade jag behövt en hel vecka för återhämtning känner jag just nu. 
 
Nu väntar en hel veckas arbete och den här veckan måste jag försöka att lägga mig i tid för det är verkligen inte roligt att vara trött varje dag. Alldeles strax är jag framme på jobbet men vi ses lite senare!
 
 
/PUSS
 
 
 
 
#1 - Eva`s blogg

Förstår att du är trött men det är väl sviterna efter helgen ..man blir inte heller yngre kanske det beror på fin outfit :) hoppas din dag blir bra kram

#2 - Polly Svensson

Fina bilder på dig. Förstår att du e trött kämpa på och hoppas du får en bra dag iaf. Kram

#3 - Jeanette

Hoppas du ändå får en bra start på den här veckan trots trötthet.

#4 - snie.blogg.se

hoppas du piggnar till! kram

#5 - Josefine

Vilken fin klänning!!

#6 - Släpp taget. följ flödet

Kan tänka mig att du är trött nu!
Hoppas du får vila ut trots arbetsvecka! :) Kram

#7 - linah

snygga du! <3

#8 - Sanna

Hoppas att du piggnar till under dagen :) Fina bilder. Kram

#9 - Susanna

Fina bilder och så känner även jag att när sonen är hos sin pappa så är veckan fylld med saker som måste göras.. hoppas du känner dig pigg snart.

Kram

#10 - Sara Ekman

Helgerna borde vara längre! :)

#11 - Tea Rajkovic

Fina fina du!

#12 - Carina

Fina bilder! Ha en fin mándag! :)

#13 - Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Hoppas du piggnar till under dagen och att du får en bra måndag.
Kram

#14 - Therese Bjärstig

Hoppas du får vila i veckan <3

#15 - Amanda - Skönhetsbloggare

Vilka fina bilder på dig! :) Kram

#16 - MALIN

Vad fin du är! Hoppas du får en härlig måndag :) Kram

#17 - LindaViola - Mamma till Svea!

Du får försöka vila lite :)

#18 - Sandra'

är också trött, hoppas du piggnar till :)
jättefina bilder, kram

#19 - Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Det är verkligen galet med sjukdomar som var i februari, nu kan året bara bli bättre hoppas jag.

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg