bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Boyfriendjeans

Netti Starby

 
Boyfriendjeans
 
Boyfriendjeans är så galet snyggt tycker jag och speciellt när de är riktigt slitna och är i ljus denim. Till våren kommer jag förmodligen att bo i boyfriendjeans och jag längtar redan!
 
 
 
På inspirationsbilderna ser ni några exempel på hur jag tycker det är snyggast att matcha dem och här nedanför har jag plockat ut tre stycken favoriter som jag vill tipsa om.
 
 
 
 
Ju trasigare desto bättre och de översta till vänster äger jag redan. Jag har dem i en storlek större för att jag vill ha jeansen extra stora och lösa :-D.
 
Gillar ni boyfriendjeans? 
 
 
/PUSS
 
 
#1 - Mina

Så snyggt!

#2 - Felicia - Everyday - Fashion - Modeling

Så snyggt! Har ett par, men använder de lite för sällan..

#3 - Sigrid

De är sååå snygga! :)

#4 - Josefine

Så snygga!!

#5 - Terese

Ääääälskar allt!

sv: Men tack fina!!
Kram

#6 - Erika

Jag tycker verkligen de är superfina, men jag klär tyvärr inte i det :)

#7 - annelie

snygga :D

#8 - Tea Rajkovic

Så snygga!

#9 - Ida Lindborg ♡

såå snyggt!

#10 - Nicole

Tycker också att boyfriend jeans är sååå sjukt snygga! :D

#11 - ExklusivaMoi

Inte riktigt min smak =)... är mer åt mjuka "kontorbyxor" hållet! Kramen damen

#12 - Em - En fotoblogg om mitt gymnasiearbete

Åhh jag älskar dom!!!, det är såå snyggt, äger dock inga så det var bra att jag fick lite tips på vilka jag skulle kunna köpa:D funderar på dom högst upp av dom du tipsade om<3

#13 - hannah

älskar boyfriends jeans, så galet snyggt och tusen gånger skönare än ett par tighta jeans! xx

#14 - Elin

Förbannat snygga :D

Hur funkar livet? Är allt bra med dig?

#15 - lucy

Så snygga :D har faktiskt tagit min fästmans gamla och jag älskar dom :D

#16 - tess

Älskar trasiga jeans!

#17 - N A T H A L I E

ÄLSKAR dessa jeans, bara såå snygga! :) kram

#18 - Vanessa Andersson

Boyfriend jeans är bland det snyggaste 😍😍

#19 - Olivia Ward's blogg

Boyfriend jeans är såååååå snyggt! Har ett par men vill verkligen äga fler... Du har rätt att desto trasiga desto bättre ;) Kram <3

#20 - Anna

Så fina :)

#21 - Sanna

Det är snyggt, dock tycker jag inte jag passar i det, för mkt höfter och rumpa här :D ha ha

#22 - Olivia

Supersnygga!

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg