bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Instagram

Netti Starby

 
Instagram
Här kommer mina senaste bilder från min instagram!
 
 
Det är en bild på mina nya kaktusar som står tillfälligt i kaffekoppar tills jag har hittat krukor till dem. För ett par veckor sedan fick stortjejen låna mitt löshår från rapunzel of sweden och hon blev så fin i det. Hon vill låna det till skolavslutningen säger hon och självklart ska hon få göra det. Förra veckan slutade en praktikant på mitt jobb och då bjöd han på en jättegod tårta som jag självklart blev tvungen att ta en bild på.
 
Jag heter @netti108 på instagram ifall ni vill följa mig där och självklart kommer jag att följa er också!
 

/PUSS
 
#1 - annelie

fina foto kram

#2 - Eva`s blogg

har gjort en förfrågan på insta nu :) kaktusar är ju så inne nu o jag har 2 i porslin hi hi skön söndag kram

#3 - coffeeandcupcake.blogg.se

Dom kopparna är ju bara för söta ^^

#4 - Annie Bergström

vilken god tårta!!

#5 - Josefine

Åh tårta :D <3

#6 - Yohanna af Skovde

Åh, jag går in och följer! :)

#7 - Släpp taget. följ flödet

Jag tyckte kopparna var fina som krukor jag haha :D Annorlunda men snyggt!

Kram

#8 - sommarblom.blogg.se

Älskar kaktusar!

#9 - Elin

Fina bilder :)

Ska försöka följa dig!

#10 - Felicia - Everyday - Fashion - Modeling

Härliga bilder:)

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg