bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Fynd från Netto och nu ordnar det sig

Netti Starby

 
Fynd från Netto och nu ordnar det sig
 
 
 
 
Sist jag var och handlade på Netto fick en duschkräm och en kalender följa med mig hem. Duschkrämen doftar riktigt gott och jag tror den bara kostade 14 kr. 
 
Nu börjar det äntligen ordna sig för mig med flytten då jag får flytthjälp på måndag. Så himla skönt att jag kan släppa det nu. Igår gick jag som sagt med en hel del grejer till den nya lägenheten och det känns verkligen i kroppen idag. Därför tar jag en paus från bärandet idag och fokuserar på att packa så mycket som möjligt. Det regnar idag också och då passar det riktigt bra. 
 
Nu ska jag fortsätta här men vi ses lite senare mina godingar!
 
 
//PUSS
 
#1 - Mina

Den luktar så gott!

#3 - Heléna

Vad skönt att det löste sig med flytthjälp!!! Var rädd om kroppen nu <3 Kramar <3

#4 - ajlimullersandvik.blogg.se

vad bra att du får hjälp nästa vecka, det låter jättebra :) Lycka till med allt, även smidigga flyttar är ju jobbiga, så jag förstår att det varit lite extra tungt. Kram

#5 - CAMILLAESI

vilka niciga fynd. Netto är lätt den bästa affären. Haha jag har den så nära mig, handlar där varje dag typ.
Härligt att det ordnar sig med flytten :)

#6 - Johanna Utterberg

Kul med fynd och härligt att du får flytthjälp på måndag! :)

#7 - Tilda Barkselius

Åh vad skönt att flytten börjar ordna upp sig!

#8 - Jasmine

Fina inköp! Duschtvålen ser ut att dofta gott, kul att du blev nöjd. Din rosa kalender faller mig också i smaken. Man ska ha en kalender som man trivs med - det bidrar till vardagsglädje. :)

(Sent) Svar: Tack för så mycket för att du berömde min text.

Kram

#9 - Amanda

Skönt att du får flytthjälp så du slipper göra allt själv! Och vilka fina fynd :D Kram

#10 - Sara Ekman

Härligt :)

#11 - Alice

Så bra att det funkar bra med flytten! :) Kram.

#12 - N

Vilket bra pris :D

#13 - Petra Olsson

Toppen ed flytthjälp.vilka fynd du shoppat,kram

#14 - Amanda Jona [SPONTAN]

Åh vilket bra fynd!

#15 - Ramona

Den tror jag doftar gott :) Skönt att höra att du får hjälp. Då ordnar det sig <3 Kram och ha en fin dag :)

#16 - Eva`s blogg

Men va skönt att du äntligen får hjälp :) fynd är alltid skoj kram

#17 - Lovisa

Kalendern var riktigt fin!

#18 - FrökenTV, bloggen om tv och film

åååh :D

#19 - Lucy

Vilka fynd :D bära :O oj va jobbigt det vart men skönt att du kommer få flytthjälp nu :)

sv:Ja jag tänkte att det skulle vara kul för alla som är intresserade att få läsa så kommer lägga upp frågorna samt svaren så alla kan få läsa.

#20 - MALIN

Man kan verkligen hitta jättebra fynd på Netto! Kram

#21 - Prietha

Vilket fynd!

#22 - Lena

Skönt att höra att det ordnar upp sig för dig. Fin kalender!

#23 - Maria-Alexandra

Så skönt att det löser sig! Önskar dig lycka till med flytten och ser fram emot bilder från nya stället sen :) Kram

#24 - Gabriella

Åh så skönt att få hjälp med flytten!!

#25 - Biggeros

Så skönt att du har fått hjälp med flytten. Det är så jobbigt att flytta. Jag vet...Trevlig söndag 😘😘

#26 - Josse

Så skönt när allt börjar ordna sig :)

#27 - Marie

Skönt att du får hjälp till veckan, och så billiga fynd =D

#28 - Pauline Hurtig

härligt!

#29 - Anita

Åh, rooosa :D

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg