bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Bluetooth-hörlurar

Netti Starby

 
Bluetooth-hörlurar
 
Jag hämtade ut ett paket i måndags där det låg i ett par ursnygga bluetooth-hörlurar från Sudio Vasa Blå. Det är så skönt att slippa trassliga sladdar och jag kan röra mig mycket friare med dem på mig. Perfekt för mig som gärna lyssnar på musik eller pratar i telefon samtidigt som jag grejar hemma. 
 
 
 
Hörlurarna är så otroligt snygga och man får med en hel del tillbehör som:
 
- Vasa Blå trådlös hörlur med 4 par extra gummihattar - Användarmanual och kvalitetskort - Förvaringscase i äkta läder - Metallclip - Laddningssladd - Batteri
 
 
 
 
Man kopplar ihop hörluren med en smartphone då man kan ta emot samtal med den inbyggda mikrofonen och kontrollera telefonen med fjärrkontrollen. Laddas via den medföljande Micro-USB-kabeln.
 
Jag valde färgen Rose Gold White och det finns även Rose Gold Blue, Rose Gold Black och Rose Gold Pink. 
Just har de en sommarkampanj där man får en snygg canvasbag när man köper en av deras produkter. Ni ser väskan på första bilden.
 
Om ni är sugna på likadana hörlurar har jag en rabattkod till er då ni skriver in Astaryby i kassan.
 
      * Samarbete med Studio 
 
 
//PUSS
 
#1 - yasmine mamma till dennis och angelina

tack snälla
hoppas du får en fin dag fina du
kraam

#2 - jessy

Sååå snygga! :D

#3 - Sannal

Vad smarta!

#4 - natalia

Vilken bra grej :D

#5 - MALIN

Vilka snygga hörlurar! Smidigt att dom dessutom har Bluetooth :) Kram

#6 - Natalie Honkonen

Så smart OCH så himla snygga!! Kramar

#7 - Prietha

SÅ snygga!!

#8 - Alice

Åh, de låter riktigt bra, och så himla snygga! :D Kram.

#9 - Kristin/onlyfemale

Superfina!!!

#10 - Amanda Jona [SPONTAN]

Kanonbra ju!

#11 - Liborius

Vilka fina!

#12 - ♫♪ sandra

åh men nice!

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg