bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - One Two Three Four Five

Netti Starby

 
One Two Three Four Five
1 låt jag lyssnar på just nu
→ Alan Walker - Faded 
 
2 materiella önskningar 
→ en större lägenhet (helst en fyra så att jag och barnen får egna sovrum).
→ Att jag kan flytta till en annan kommun. 
 
3 saker jag gjort idag
→ Druckit morgonkaffe.
→ Tagit en promenad mot bussen.
→ Åkt till jobbet.
 
4 saker jag borde göra idag
→ Handla.
→ Lägga mig tidigt.
→ Radera bilder från kameran.
→ Ringa en vän.
 
5 saker jag ska göra idag
→ Jobba.
→ Noppa ögonbrynen. 
→ Sova på bussen.
→ Kolla upp vad jag ska packa inför helgen.
→ Hämta ut ett paket efter jobbet.
 
Bilder från två helger sedan
 
 
/PUSS
 
#1 - Ramona

Trevlig läsning :) Hoppas du får en fin dag :)

#2 - Sara

Kul lista :)

#3 - Frida

ROligt med sådan läsning :)

#4 - Marlene

fin outfit:)

#5 - thaipinnen

super fin kjol!

#6 - pollysvensson.blogg.se

Lät som en bra lista hihihi. Fin outfit. Kram

#7 - Ljuva Julia

snygga skor!! :D

#8 - Aurora

Det är kul att läsa sånt här om andra :)

Läste ditt inlägg för barnens skull och håller med dig. Kan tänka mig hur jobbigt det måste bli ibland... :(

#9 - Sara

gillar din tröja! fin!!

#10 - Jeanette

Fin top :)

#11 - Siri |Diabitfit|

Jag borde också handla, hehe =)

#12 - Tovan

Vilken rolig läsning! :) kram

#13 - VERONICA - fashionblog

Fantastiska bilder, och kul läsning! :)

#14 - FannyFredrica - [Fotografering]

Kul lista! :D

#15 - jessy

faded är ju sååååå himla bra! Den går på repeat hemma hos mig haha :D
Och så fin du är kvinna! kram

#16 - Sanna

Älskar såna här listor :) Kram

#17 - tess- mamma till Malin & Olivia

Oh vad jag älskar den låten. Skruvar jämnt upp volymen när den dyker upp!
Så fin du är!

#18 - Josse

Så fint!

#19 - Jennah

Fin kjol! En sån där bra som passar både till vardag och lite mer formella saker (:

#20 - Pauline Hurtig

roligt inlägg!

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg