bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Modedagar

Netti Starby

 
Modedagar
 
Idag och imorgon har Marieberg köpcentrum här i Örebro modedagar då dom visar höstens trender och tipsar hur man bäst matchar sin garderob. Både jag och tösen är lika galna i mode och självklart ska vi åka dit idag för att spana in de senaste trenderna och självklart ska vi shoppa loss.
 
 Bildkälla: weheartit
 
Därför startar jag dagen med inspiration på snygga outfits som jag gillar. 
 
I torsdag öppnades en ny butik i köpcentret som jag har önskat mig och nu äntligen finns den där! Det är H&M Home och jag älskar deras inredning. Självklart ska jag besöka butiken och något kommer säkert att följa med hem. Vi ska även käka lunch på ett sushi ställe och jag blev förvånad när tösen sa att hon ville äta där. Hoppas att hon kommer att gilla det för annars blir det väldigt många bitar till mig haha. Funderar på om jag ska ta med systemkameran eller om det får nöjas med mobilbilder? Jag tar beslutet när vi är redo för att åka beroende på hur tungt det blir i väskan. 
 
Nu ska jag dricka upp morgonkaffet och sedan ska vi göra oss iordning. Eftersom vi ska åka till Mariebergs modehelg så vill vi liksom vara extra snygga och jag tror dagens outfit är färdig planerad.
 
Vi ses senare och ha en fin dag mina sötnosar!
 
 
//PUSS
 
#1 - Natalia

Så mycket fint :)

#2 - Natalie

Vad synd att jag inte spenderade helgen i stugan så jag hade närmare till Marieberg! Det är ju ett jätteroligt köpcentrum och särskilt nu med modehelgen... Ha det så kul och NJUT av sushin! <3 Kram

#3 - LIL' BABUSTYLE - Here's my story

Ha så kul!

#4 - Kattis

Vilken härlig dag det låter som ni har planerad!😀 Kram

#5 - Kamilla

Men så roligt med modedagar. Hoppas ni får många tips och hittar det ni önskar.
Visst är det lite mysigt när dottern är intresserad av mode och kläder när man själv gillar sånt. Det tycker jag är toppen att åka på shopping med vår dotter.

Kramis på dig.

#6 - Anita

Åh, fina saker :D

#7 - Norahsmamma

Vilken härlig inspo!!!!

#8 - Carolina Thoor

Jaså? Det visste jag inte. Älskar verkligen Marieberg men just nu är det lite långt för mig att åka haha. Men ska allt säga detta till min mormor som lär älska det hehe :D

Sv; ja, det är jättejobbigt. Ja, ryggen måste man verkligen vara rädd om! :)

#9 - Sara Ekman

så snyggt! :)

#10 - ajlimullersandvik.blogg.se

Vad kul med massa modepepp :) här i Umeå är det också modevecka!

#11 - Alice

Åh j

#12 - Alice

Åh jag ska också till Marieberg idag 😍

#13 - Carro

Åh vad roligt och härlig inspo! :)

#14 - annelie

åh såå skoj kram

#15 - Jessica Högberg

Håller tumme för många fynd!

#16 - Amanda

Så fin inspo, å älskar H&M home<3

#17 - Annika

Låter som en trevlig dag, och gott med sushi, önskar dig en trevlig helg. Kram.

#18 - sara

Vad roligt att gå på, och kul att du och dottern delar ett intresse! :) KRAM!

#19 - Linnea Gustavsson

Åh älskar hm home <3

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg