bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Te med honung

Netti Starby

 
Te med honung
 
Usch för dessa förkylningstider och min förkylning verkar aldrig vilja gå över känns det som just nu! Idag är det exakt en vecka sedan allt började, men det luriga med förkylningar är att det kan hålla i sig flera veckor om man har otur.
 
 
En favorit dryck just nu är te med lite honung i för det känns så lent och skönt för halsen. Har en sådan där förkyld röst "ja ni vet hes röst" som jag vill bli av med och hoppas att honungen i teet hjälper till mina stämband att bli bättre.
 
 
En sak till som beskymmrar mig just nu är att jag hade precis kommit igång med träningen och hittat motivationen men nu när jag är förkyld så måste det bli en paus. Jag vet att det kommer att bli svårt att komma igång igen när jag väl är frisk men hoppas verkligen att jag kommer igång igen.
 
 
Idag ska jag åka hem från min vän och igår hade vi en lugn och mysig kväll. Som jag nämnde tidigare så ska jag även inviga badkaret och bara chilla ikväll. 
 
 
Ska även ta några bilder på badrummet för jag måste bara visa bilder för er på hur det ser ut!
 
Ni får ha en härlig lördag och vi ses senare mina finaste!
 
//PUSS
 
#1 - My

Krya på dig <3

#2 - Jonna

Hoppas du får en jätte bra lördag <3

#3 - Eva`s blogg

ja du många är sjuka nu jag dricker sällan te men ibland så krya på dig kram

#4 - ajlimullersandvik.blogg.se

vi har just nu en omfattande badrumsrenovering och jag läääängtar tills badkaret är tillbaka. Det ska bli kul att se dina bilder :D Jag är också förkyld, det är rätt tungt!

#5 - Julia Svensson

Åh vad gott!

#6 - Jessica Högberg

Dom där förkylningarna... håller tumme att det går över snabbt!

#7 - Sara Ekman

älskar te med honung! Krya !

#8 - Linnéa Gustafsson

Krya på dig & hoppas din Lördag blir grym <3

#9 - Amanda

Jag ääälskar din mugg!

#10 - Dixi Wonderland

Jag dricker alltid te med honung :D

#11 - Joanna-livet med Aspergers syndrom och Bipolär sjukdom typ 2

Det känns som alla är sjuka nu. Jag har haft tur och inte dragit på mig något än fast jag har nedsatt immunförsvar. Men ska kanske inte säga för mycket;)

#12 - Lovisa

Gud vad fin kopp!

#13 - cecilia

krya på dig!! :)

#14 - Matilda Berlin

Ös i med en massa citron och c-vitaminer med!! Håller alla mina tummar så du får bli frisk snart!! Skickar alla kramar (på lååångt smittfritt avstånd, haha)! <33

#15 - NICOLE

Nä jag håller med, det känns som min (redan) sega förkyldning tagit omtag.. blä :(( Men då är det viktigt att ha fika-pauser och som du säger dricka mycket te ;)

#16 - tess

Krya på dig! Ät ingefära, rå hahaha, det brukar göra lite fart! Kram

#17 - Alice Lindström

Vad mysigt med te och bulle!

#18 - Miss Jennifer

Krya! Te klarar jag inte alls av :/

#19 - Linda

Typiskt att bli förkyld :/ Hoppas det blir bättre snart!
Svar: Nej ett blogginlägg ;)

#20 - Wanderlust by Jona

Men usch då, krya på dig! :)

#21 - Anna

Krya på dig! <3 Kram

#22 - Biggeros

Så tråkigt att övervinna förkylningen. Du får kämpa på ett tag till med Te och honung samt vila/ kramiz

#23 - Jonna

Åh, krya på dig <3 Kram

#24 - Sussi

Så trist att du blivit sjuk. Hoppas det går över fort nu..
Vilken fin mugg/kopp.
Din kväll lät hur mysig som helst. Jag saknar badkar :(
Ser fram emot badrumsbilderna :)
Kram

#25 - Carro

Krya på dig! :)

#26 - Emelie Andersson

Jag önskar verkligen att jag kunde dricka te, men de går inte alls :)
spännande med badkaret :)

#27 - Jennie

Så gott med te & vilken fin mugg! :D

#28 - Linda

krya på dig! :)

#29 - Carro

vilken fin kopp!

#30 - Pauline Hurtig

mums!

#31 - Josäfin Andersson

tips att skiva i lite ingefära också! Såå bra för halsen och imunförsvaret!

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg