bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Fyra rosa favoriter

Netti Starby

 
Fyra rosa favoriter
 
”Inlägget innehåller affiliatelänkar”
 
 
 
Ljusrosa är min favoritfärg året runt men nu till våren vill jag bara bära ännu mera av denna ljuvliga färg. Som ni ser så har jag plockat ut fyra stycken favoriter som jag mer än gärna får flytta hem till mig.
 
En ribbad, stickad tröja med v-ringning fram- och baktill. Det är så snyggt med öppet parti över axeln och att det är slits i ärmslut samt i sidorna. Finns även ett par matchande byxor till tröjan och även i andra färger.
Klockan är rena drömmen som har ett pläterat mesharmband i roséguld och blommönster i den runda urtavlan. Så himla fin och den får mer än gärna sitta på min handled.
Rosa sneakers har jag redan men dessa som ni ser i kollaget är galet fina och ser både nätta och bekväma ut. För mig är det viktigt med riktigt bekväma skor så att jag kan gå snabbt och långt utan att få ont i fötterna.
Sist men inte minst så skulle det inte vara fel med en ljusrosa väska till våren och efter att ha spanat in en stund så har jag hittat en riktig skönhet.
Jag skulle mer än gärna bära allt det här samtidigt och nu vill jag ha vår!
 
 
//PUSS
 
#1 - tess

Det är spännande hur en färg kan bli så härligt beroendeframkallande att man bara blir glad av den och vill ha mer! :D Kram

#2 - Annika

Vilken mysig klocka. Trevlig helg. Kram.

#3 - Amanda

Älskar klockan! :D kram

#4 - Frugan E

Alltihop, tack! Som du sa, klockan är rena drömmen!! :O

#5 - Carro

Vilka fina saker! :)

#6 - ullie

vill ha vår vill ha sommar vill ha rosa så fint o ja jumpern gillade ja massa me

#7 - Linda

Så fin färg!!

#8 - Tessie -Fotograf

Sv; Ja du har rätt, det kommer jag att göra. #FuckCancer...
Kram <3

#9 - Carro

Hoppas du får en härlig lördag! :)

#10 - Maria

Snygga favvissaker :) Gillar tröjan, supersnygg :)

#11 - Anita

Väskan är då bra fin :D

#12 - Sara

Äääääälskar rosa! :) hoppas du har en fin lördag! Kram

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg