bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Att trotsa förkylningen

Netti Starby

 
Att trotsa förkylningen
 
Vilken tuff vecka jag har haft med min förkylning men har ändå varit på jobbet eftersom jag vabbade nästan hela förra veckan. Det var bara igår som jag åkte hem från jobbet en timme tidigare eftersom jag var helt slut. Men idag är det äntligen fredag och har en hel helg framför mig för att vila upp mig.
 
 
Jag vet att egentligen borde tillbringa min tid i sängen under hela insjuknandet. Men det känns som att lönen blir väldigt dålig nästa månad om jag hade varit sjukskriven den här veckan också. 
 
 
Annars har jag lovat en vän sedan flera veckor tillbaka att komma förbi och hälsa på men har haft förhinder varje helg. Idag efter jobbet åker jag dit för vi ska ändå bara ta det lugnt på samma sätt som jag hade gjort hemma i min ensamhet. Vi ska slappa i soffan, kolla på film och prata av oss för det var så längesedan vi sågs. Känns som jag bara trotsar min förkylning men har verkligen inte tid att vara det heller.
 
 
Imorgon ska jag åka hem och vet ni vad?
Nu är badkaret äntligen på plats så det blir en hel del pyssel i badrummet för min del och självklart efter min ork. Det ska även bli så himla skönt att få äntligen inviga den! För visst är det härligt med ett varmt bad även när man är lite frusen och jag längtar redan.
 
 Ni får ha en jättefin dag och vi ses senare mina sötnosar!
 
 
//PUSS
 
#1 - Julia Svensson

Fina du!

#2 - Sara Ekman

krya :(

#3 - Matilda Berlin

Hoppas du får kurrera dig ordentligt sötaste <33

#4 - Eva`s blogg

Ja det är för dyrt att vara sjuk, eller vabba säger min dotter med. Jag ser det som varit hemma snart 3 månader ..krya på dig kramen

#5 - Emelie Andersson.

Man får lite extra energi när det är fredag :) trevlig helg fina du <3

#6 - Linnéa Gustafsson

Åh vad skönt att badkaret äntligen står på sin plats, hoppas du lyckas få det fint!

#7 - Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Usch, inte roligt att vara förkyld :/

#8 - Biggeros

Jag var förkyld på GC men försökte trotsa den på alla sätt och vis. Du får kurera dig med ett hälsobad och ta hand om dig. Trevlig fredag/ kramiz

#9 - Dixi Wonderland

Hoppas att du blir frisk nu i helgen :)

#10 - Amanda

Krya på dig <3

#11 - Alice

Skönt med helg så du kan vila upp dig, men kul att du ska träffa din vän ändå! Härligt att ditt badkar är på plats nu! ^^ Kram.

#12 - Frida

Vad jobbigt, hoppas du mår bättre snart <3
ååh jag älskar också att bada när jag är frusen, använder mitt badkar nästan dagligen under vinterhalvåret.

#13 - Angelica Wåhlin

Uscha, hoppas du får krya på dig riktigt snabbt & får en fin kväll hos din vän :D Kram

#14 - Maria

Finns inget skönare än att krypa ner i ett varmt bad när man är frusen och inte mår bra :) Krya på dig!

#15 - Kamilla

Krya på dig. Skönt att badkaret flyttat in i badrummet hemma hos er. Må så gott.

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg