bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - January tag

Netti Starby

 
January tag

 

 Idag är det redan första februari och vi närmar oss ännu mera till våren. Visst är det härligt? Vissa håller säkert inte med eftersom vi alla är ju olika och smaken är som baken. Men Februari månads första inlägg får bli en tillbakablick från januari månad. Då kör vi!

 Månadens färg: Eftersom jag redan har tjuvstartat med att byta ut plommonlila detaljer i hemmet mot ljusrosa detaljer så får jag säga ljusrosa.

 

 
Månadens favorithändelse: Att jag fick besked om att duschen ska bytas ut mot ett badkar i mitt hem. Är så himla taggad!

Månadens plagg: Mina mysiga strumpor från h&m som gärna används hemma.

 

 

Månadens detalj: Min mysiga halsduk i fuskpäls.

 

 
Månadens bästa inköp: Den här månaden har jag inte köpt något speciellt förutom mat men tre par super sköna trosor köpte jag från Åhlens.

 

 
 Månadens outfit: Under vintern tycker jag aldrig att det är lika roligt att klä mig eftersom jag gillar inte vinterkläder. Därför blir det oftast jeans och någon stickad tröja under den stora jackan. På bilden här under har jag på mig ett par kostymbyxor som variation och därför väljer jag just den bilden som månadens outfit.
 

 
Månadens accessoar: Får man räkna mobilskal som en accessoar? 

 

 
Månadens dryck: Den här månaden har jag inte druckit något nytt men kaffe går ju alltid åt.

 Månadens middag: En linsgryta som jag visade för er i tisdags med ett recept.

 

 
Månadens mest likeade bilden på min Instagram: Det blev bilden på mina örhängen på Lily & Rose.
 
 
 

Månadens upptäckt: Att D-vitaminerna som jag började med i höstas har äntligen börjat påverka mig. Är inte alls lika trött längre och det känns skönt.

Månadens projekt: Jag kom på egna lösningar om hur jag skulle kaninsäkra hemmet på ett snyggare sätt. Obs! Gardinerna hänger över allt det där som ni ser på bilden.

 

 

Månadens träningsövning: Förutom promenader har det blivit lite hemmaträning.

Månadens bästa beslut: När jag ringde till vaktmästaren och valde ett badkar istället för att laga duschen.
 
Månadens längtan: Jag längtar alltid till ljusare tider men nu går det äntligen åt rätt håll.
 
 
 

Månadens tre mest besökta inlägg: En typisk vardag kväll // Romantiska planer inför alla hjärtans dag // Mysig sovhörna i vardagsrummet

Månadens uppfyllda mål: Jag har sakta men säkert kommit lite igång med träningen och det är alltid en bra början.

 

//PUSS

♥ 

#1 - Amanda

Gud så smart med alla sladdar och det i korgen bakom gardin!

#2 - Wanderlust by Jona

Riktigt kul att få läsa! Är också grymt taggad på vår just nu :)

#3 - Denise

Skönt att d-vitaminerna nu börjar ge effekt! :D

#4 - Alice Lindström

Rolig tag :)

#5 - Linda

Vilken härlig tag!

#6 - My

Vad skönt att D-vitaminerna börjar fungera!!!

#7 - natalia

Så mycket fina bilder :D

#8 - Matilda Berlin

Men åhh! ALLTID lika kul att läsa!! Är verkligen så glad för din skull gällande badkaret =)) Kram sötaste <3

#9 - Dixi Wonderland

Rosa är så fint i inredning :D

#10 - Johanna Utterberg

Kul och läsa dina svar! :) Kram

#11 - tess

Tänkte bara WOW när jag såg de där örhängena! :D Nu vill jag ha vååår! :3 Kram

#12 - Emelie Andersson

Vilka härliga bilder. Jag hoppas att våren snart är här :)

#13 - Carro

Så härligt att vi går mot vår och härligt att du ska få badkar :)

#14 - Eva`s blogg

Rolig januari lista :) fin dag kram

#15 - Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Vilka mysiga strumpor :)

#16 - Amanda

Så roligt inlägg<3

#17 - annelie

trevlig tag å svar :D <3 kramar

#18 - Sara Ekman

kul lista :)

#19 - Jennifer

Gud vad nice med badkar!!

www.jennifermilton.blogg.se

#20 - Josefine Monroe ♥

Jag äälskar våren! Så härligt! :)

#21 - Iselin Renée

Så morsomt innlegg :)

#22 - Ellen Gräntz

Mycket som var fint och rosa i detta inlägg :)

#23 - ajlimullersandvik.blogg.se

Vilken himla härlig januari ändå :D Härligt!

#24 - Miss Jennifer

Så härlig lista :D

#25 - Maxarna

Vilken bra summering.. Jag ska också ta tag i min.. Tycker ditt vardagsrum blev jättefint.

#26 - Marianne

Jag gillar verkligen dina sockor....de ser sååå sköna ut,
Kram

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg