bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Kenza x Puma

Netti Starby

 
Kenza x Puma
 
 This post contains adlinks from Adviral


1. Crew sweat / 2. Cropped hoodie black gold / 3. Cropped hoodie peach beige gold / 4. Oversized hood / 5. Aop highw tights / 6. Sweatpants black gold / 7. Leggins / 8. Sweatpants peach beige / 9. Vikky ribbon

 

Förra veckan släpptes den egendesignade kollektionen Kenza x Puma som Kenza har skapat och jag säger bara WOW! Färgskalan går i rosa, vitt och svart med romantiska blommor och den rosa färgen som mixas med street- och sportswear. Jag har många favoriter från kollektionen och gillar framför allt att plaggen kan bäras både till träningen eller i vardagen ute på stan. 

Nummer 3 (rosa hoodie) med nummer 8 (rosa sweatpants) vill jag gärna gå runt i hemma och till vardags bär jag gärna huvtröjan med ett par snygga jeans. 

Har du några favoriter från kollektionen?

 

//PUSS

 
#1 - petra

2 AN OCH 5 :ANmen alla var så fina:) kram

#2 - Annelie

Snygga ❤️Kram

#3 - cecilia

Så mycket snyggt! !;)

#4 - Annie

Åh jag gillar med den rosa dressen som du :) Ser så mysig ut! :)
Fastnande också för nr 5 träningstightsen ;)

Ha en fin kcäll<3

#5 - Jeanette

Så otroligt snygga kläder! Vill ha allihopa :)

#6 - elin

Så mycket snyggt<3

#7 - Maja

SÅÅ himla snyggt asså!

#8 - Julia Svensson

ÄLSKAR verkligen kollektionen!

#9 - Carro

Supersnyggt! :)

#10 - Amanda

Åh nummer 2 vill jag ha :D kram

#11 - natalia

Så snyggt, köpte faktiskt nummer 6 och tshirten i lördags :D

#12 - Kamilla

Håller verkligen med dig om nummer 3 och 8 de använder jag mer än gärna. Så vi får väl gå genom stan som tvillingar. Ha det gott.

#13 - Johanna Utterberg

Så himla mycket snyggt alltså! :) Kramis!

#14 - corneliaeriksson.blogg.se

Riktigt snygga!

#15 - Annie

Sv: Vaddå för slaveri?

Kram :)

#16 - elin

Sv: ​Åh tack för tipset , men blir det inte svårare att sätta upp håret med tejp? Vill gärna kunna sätta upp det också , så då kanske lim känns som ett bättre alternativ eller vad tror du?<3​

#17 - Linnéa Gustafsson

Åhh så mycket snyggt!!

#18 - Julia Svensson

Ha en fin dag

#19 - ullie

vill oxå ha lite nya kläder som ja kan träna i sen . alltid kul med nytt fínt

#20 - Alice

Verkligen en riktigt snygg kollektion! Kram.

#21 - Adelina

Älskar skorna!! Måste ha <3

http://adelinaadelina.se

#22 - Maxarna

Riktigt fina kläder..jag bara längtar till jag får träna igen..

#23 - ajlimullersandvik.blogg.se

av dessa älskar jag setet 3+8 jag också :D

#24 - Dixi Wonderland

Jag vill ha allt från kollektionen! Kenza har verkligen talang och det är så himla tråkigt att hon slutade designa för Ivy Revel. Sen dom skaffade egna designers så har jag slutat handla hos dom. Tycker plaggen var så himla fina när Kenza gjorde dom :(

#25 - Celine

Denna kollektion är så galet snygg!

#26 - Ellen Gräntz

Älskar också det rosa setet 3+ 8, sååå snyggt!

#27 - sara

Massa snyggt ju :) Kan ta allt tack :) KRAM!

#28 - Pauline Hurtig

så snygga!

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg