bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Maria Nila

Netti Starby

 
Maria Nila
 
 Ville bara kika in en snabbis och visa upp mina hårprodukter från Maria Nila som jag ska använda snart i samband med ett bad. Ungarna har redan badat medan jag har fullt upp här hemma. Jag är inte ännu klar med badrummet eftersom jag fick tänka om lite och det är så himla typiskt.
 
 
När jag tog måtten på golvet så mätte jag fel och beställde för lite av badrumsmattan som är metervara. Men har gjort en lösning på bästa sätt och återkommer med bilder på resultatet. Badkaret fick sig en makeover men ska göra om det nästa helg för det blev så himla fult. Därför vill jag inte fota badkaret för då kommer jag att skämmas haha. 
  
 
 Herregud allt tar verkligen mycket längre tid än vad jag räknar med och nu måste jag hoppa in i badet för snart måste jag även börja med maten.
 
 
 Ni hittar förresten hårprukterna från Maria Nila genom att klicka här <--- Adlink
 
 Nu har jag använt produkterna i snart två veckor och det ska ta några veckor till innan jag märker resultat. Hoppas verkligen att jag får tjockare hår för det vore liksom rena drömmen!
 
 
//PUSS
 
#1 - Louise

Älskar Maria nilas produkter ! 😍

#2 - Carro

har hört mycket gott om produkterna men aldrig använt!

#3 - Amanda

Aldrig provat deras produkter men måste prova tror jag!

#4 - Sara Ekman

Maria Nila är så bra :)

#5 - Lisa

Älskar alla hårvårdsprodukter! Hade nog kunnat ha ett helt skåp fullt om jag haft plats.

#6 - Yohanna af Skovde

Jag har bara hört bra om den serien!

#7 - Cecilia

Åå älskar Maria Nila:D

#8 - Tess

Åh ville se vad du använde till håret ditt ju! 😃🙏🏻 Kram

#9 - ullie

har en kompis som oxå gillar de produkterna hon tror ja köper hos frisör de verkar bra vet inte vilken ja ska ha nu o . åhh ja gillar verkligen den marmorerade har nog blivit lite fräslt i dem så snyggt nästan så ja ångrar helvita i köket fniss

#10 - Cecilia

Ha en fin start på veckan!! <33

#11 - MALIN

Älskar hennes produkter! Denna serien är min favorit! Kram

#12 - Hanna Karlsson

Jag drömmer också om tjockare hår. Mitt hår är så tunt och tråkigt.

#13 - Carro

Älskar Maria Nilas hårprodukter, har de ljusgröna. Hoppas du blir nöjd med dessa :)

#14 - Ida - foto & häst

Maria Nila har riktigt bra produkter! :)

#15 - ExklusivaMoi

Tänkte mig att jag ska testa den där märket efter det jag har tar slut =)... tror väldigt mycket att bra produkter för just sitt hår och ta hand om den gör en hel del! De ser också snyggt i badrummet om annat *S* Ha det fint och TREVLIG VECKA, kramar<3

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg