bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Nya rosa detaljer till köket

Netti Starby

 
Nya rosa detaljer till köket
 
Förra veckan när jag var inne på Claes Ohlson så fick jag syn på en ljusrosa kaffeburk med ett lock i mässing bland köksprodukterna.
  
 
Först tänkte jag - Nej låt bli den! Sedan tänkte jag - Jo den skriker Netti köp mig!
Jag går tillbaka, hämtar den och håller i den medan jag kikar runt i butiken. Efter en stund tittar jag på kaffeburken igen och tänker - Ska jag verkligen köpa den?  Då sa mitt inre att - Du kommer att ångra dig när du kommer hem om du inte köper den!
 
 
 När jag kom hem var jag faktiskt jätteglad att den fick följa mig hem och det är den finaste kaffeburken jag någon har ägt. Helt klart i min smak!
 
 
Detsamma hände med den fina rosa disktrasan inne på hemtex men den är för fin för att använda. Istället hänger den på en krok i köket som en snygg inredningsdetalj.
 
 
 
//PUSS
 
#1 - Amanda

Åh vad fin den var! :D kram

#2 - Julia Svensson

Åh så mycket fint!

#3 - Petra

Såklart man ska ja en rosa kaffeburk 💕💕kram

#4 - Joanna-livet med Aspergers syndrom och Bipolär sjukdom typ 2

Så fint rosa är bästa färgen:)

#5 - Linda

Himla fina!
Svar: Tack, den är faktiskt bra, enligt mig i alla fall som gillar Sci-fi :)
Var med och sprid lite bloggkärlek i mitt nyaste inlägg;)

#6 - Frugan E

Jättesöt burk! En del saker måste man ju bara ha. :)

#7 - Sussi

Jättefin kaffeburk och disktrasa. Förstår att du inte vill använda disktrasan, den gör sig bäst som dekoration :) Kram

#8 - FeliciaO - Everyday / Fashion / Modeling

Så fina! :)

#9 - Amanda

Jäklar så fin kaffeburken var!

#10 - Linnéa Gustafsson

Åh vilka fina bilder!!

#11 - Carro

Vilken underbar kaffeburk! :)

#12 - sarah

åh fin kaffe burk =)

#13 - annelie

snyggt :D kram

#14 - Norahsmamma

Åh vad fint med rosa detaljer :)))

#15 - Celine

Så himla gulliga!

#16 - Louise

Så fina! 😍

#17 - hanna

åh så fint!
ja jag älskar att inreda och det ska bli så kul att få inreda något nytt :D

#18 - Ellen Gräntz

Så snyggt med rosa!

#19 - Linda

Svar: Hej fina! Roligt att du gillar det, så hoppas jag att vi alla kan lyfta varandra! Japp du delar bilden på din blogg ;)

#20 - MALINDENISE

Vad gulliga :D

#21 - Miss Jennifer

Så söt den var :D

#22 - Junitjej

Så fint med rosa!!

#23 - Maria

Den burken var jättefin! :)

#24 - Felicia Karlström

Åh den var ju jättefin!

#25 - Anna

Åh så fina! :D Kram

#26 - Jonna

Så fint <3

#27 - cecilia

Så FIN!! :D

#28 - Linda

jätte fint! :) älskar rosa!

#29 - ullie

he he du är som mej de är för fina o använda.. japp många saker brukar bara skrika köööp mej o inte sluta förrän vi e hemma =) Jätte fin va den o rooooosa :D

#30 - Kamilla

Vilken underbar disktrasa. Sov gott. Kram Kamilla

#31 - Linnea Kinis

vilken söt kaffeburk!

#32 - Carro

Hoppas du får en härlig fredag! :)

#33 - ramona

verkligen fina detaljer :) Riktigt snygg burk. Hoppas du får en fin fredag <3

#34 - Sara

Älskar rosa detaljer, speciellt nu till våren :)

#35 - Tess

Bra köp! Superfin! :D kram

#36 - Pauline Hurtig

att så enkla saker kan bli så fina :D

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg