bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Snygga jackor i fuskpäls

Netti Starby

 
Snygga jackor i fuskpäls
 

This post contains adlinks from Adviral



1. HERE / 2. HERE / 3. HERE / 4. HERE / 5. HERE / 6. HERE

 

Fuskpälsjackor är så galet snyggt och det finns så många olika modeller och färger att välja mellan. Jag personligen gillar mer korta modeller men tycker att det är snyggt på andra med längre som kappor. I min garderob finns det tre stycken fuskpälsjackor då en är ljusbeige, en svart och en mörkgrå. Är faktiskt sugen på en till i någon fin färg och mina favoriter från kollaget är nummer 1, nummer 5 och nummer 6.

Vilken är din favorit?

 

//PUSS

#1 - Sussi

Min favorit var nog 5:an.
Jag äger ännu ingen fuskpälsjacka. Nån gång i framtiden kanske :)
Kram

#2 - Alice Lindström

Sååå fina!

#3 - Amanda

Ääälskar 4an!

#4 - Celine

Galet snygga!

#5 - Julia

Så himla fina<3

#6 - Carro

Underbara! Nummer 3 är min favorit :)

#7 - Linda

jätte snygga!! Tror ej jag skulle passa i dom dock :)

#8 - Jonna

Åh så snygga 😻

#9 - Ellen Gräntz

Så snyggt! Gillar nog 1 och 5 bäst.

#10 - cecilia

åå älskar nr 3 och 4!! :)

#11 - Julia Svensson

Åh så snygga!

#12 - Gabriella

Såå snygga, älskar nummer 5!!

#13 - Ebba

Så snygga allihop!!

#14 - Jeanette

Så otroligt snygga jackor :)

#15 - Linda

Är det något som jag inte kär i så är det dessa plagg, haha.
Svar: Nej, brr vad kallt det är,hehe. Mmm hoppas nästa mello är bättre!

#16 - Kamilla

Håller med dig - galet snyggt med fuskisar. Älskar mina och använder den flitigt.

#17 - lucy

men vilka snygga :O jag gillade nr 2 och 4 :)

#18 - FeliciaO - Everyday / Fashion / Modeling

Så snygga! :)

#19 - Viktoria

Så snygga allihopa, men jag föredrar när de är lite längre så min favorit är nr 3. :-)

#20 - Sara

Snygga. 2 och 4 är mina favoriter! Hoppas du haft en fin start på veckan, kram

#21 - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Jättefint verkligen :D. Skulle gärna ha en själv :)

#22 - Julia Svensson

Såå himla fina!!

#23 - Louise

Så himla snygga! 😃

#24 - Louise

Så himla Snygga! 😃

#25 - ullie

åhh ja har en beige typ men inte sån här en sån vill ja ha hade nog samma nr som dej i alla nr .. krya på familjen kram

#26 - Maria

Jättefina allihop, men fastnade lite extra för nummer 3 :)

#27 - Amanda Eveline - Utbytesstudent i Singpore

men woow 4 och 5!

#28 - Carro

Hoppas du får en härlig tisdag! :)

#29 - Johanna Utterberg

Så snygga, önskar att jag passade i det ;) Kram

#30 - josefine

väldigt snygga!

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg