bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Vårens trender 2018

Netti Starby

 
Vårens trender 2018
 
 "Inlägget innehåller affiliatelänkar"
 
 
Vårens mode 2018 närmar sig med stormsteg och därför visar jag er mina åtta favorit trender som jag vill satsa på här framöver.
 
Tröja nummer 1 finns här <--- Tröja nummer 2 finns här <---
 
Trend nummer 1 är ljuslila: Eller lavendel som det nu heter. Det är en färg som jag verkligen har fastnat för och den färgen ska jag uppdatera i min garderob här framöver. 
 
 
 
 Byxor finns här <--- Keps finns här <--- Klänning finns här <---
 
 
Trend nummer 2 är blommigt mönster: Det är ett mönster som har hängt med länge under alla säsonger men nu ska det vara stora blommor och den här våren ska jag bära väldigt mycket blommigt.
 
 Byxor (liknande) finns här <--- Blusen finns här <---
 
Trend nummer 3 är rutigt: Redan i höstas blev rutigt mönster en stor trend och det är något som jag verkligen fastande för. Jag har en jättefin blazer i rutigt mönster och till våren ska jag bo i den.
Örhängen nummer 1 finns här <--- Örhängen nummer 2 (liknande) finns här <---
 
Trend nummer 4 är fransar: Örhängen med fransar har jag nyligen börjat att gilla och speciellt i någon härlig färg som matchar med en tröja/blus/topp. 
 
Hoodie finns här <--- Sneakers finns här <--- Topp finns här <---
 
Trend nummer 5 är rosa: Självklart ska jag satsa på mycket rosa även till våren och det är en färg som jag aldrig kommer att tröttna på. 
 
 
 Jeansen finns här <--- Toppen finns här <--- Trenchcoaten finns här <---
 
 
 Trend 6 är mörk denim: Mörkare nyanser av denim är verkligen snyggt och då gärna från topp till tå.
 
Trend 7 är veckat: Plagg med veckade detaljer gillar jag och sådana plagg vill jag ha mera av.
 
Trend 8 är den klassiska trenchcoaten: Jag äger redan några stycken i olika färger och nu till våren ska dom äntligen få dammas av.
 
 
//PUSS
 
#1 - Amanda Sofi

Så många bra tips!

#2 - Frida

Ja det ska verkligen bli såååå kul! :D
Snygga plagg, älskar blommönstrat! haha har typ alltid byxor med floral mönster :p

#3 - Miss Jennifer

Bra tips, så snygga :D

#4 - Petra Olsson

Jag har lite svårt för rutigt men snart är jag väl där 🤣min dotter köpte superfina rutiga byxor i lite kortare modell .kramar

#5 - Alice Lindström

Ser såååå fram emot vårens plagg!

#6 - Pauline Hurtig

åh ser ut att bli en bra vår, älskar blommigt :D

#7 - Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Älskar örhängena :)

#8 - Linnéa

så mycket fint, favoriterna är nog blommigt och lila :)

#9 - Carro

Så snygga trender! :)

#10 - Linnéa Gustafsson

Såå bra tips, verkligen sjukt snygga!!

#11 - Maja

Snyggt!! Har egentligen svårt med färgen lila, men jag börjar gilla det mer och mer faktiskt :)

#12 - Marianne

Fransa, rutor och volanger är inget för mej (ännu) men den lila tröjan, ja tack!
Kram

#13 - Natalie

Jag är KÄR i örhängena och det blommiga som har kommit in i affärerna <33

#14 - Sarah

Ja älskar rosa o lila så de lät som bra trender :)

Kram

#15 - snyggafilippa.blogg.se

Alltså åh älskar allt! Behöver våååår nu!

#16 - Louise

Så snyggt! 😃

#17 - ullie

älskar ju klänningen men den är så massa blommor på o ja veet det ska va modernt men blommor... suck
ja den fanns ändå inte min stl kanske tur då =)

#18 - Miss Baby Peaches

Då jag älskar pasteller så blir jag jätteglad när det dyker upp saker i modeväg som jag gillar, haha! Det händer inte särskilt ofta! Rosa och ljusrosa, hurra!

#19 - Mirre

Så snyggt

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg