bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Varken badkar eller dusch

Netti Starby

 
Varken badkar eller dusch
 
Idag är det redan onsdag och ännu har jag inte fått något badkar i mitt badrum, helgen närmar sig och vaktmästaren hade lovat mig att dom skulle börja den här veckan. Först ska duschen rivas, badkaret ska beställas och sedan ska allt sättas in på plats också.
 
 
Vilken tur att jag ringde vaktmästaren igår eftermiddag för att kolla läget!
 
Han hade glömt bort det trots att vi har haft kontakt i snart tre veckor.
- Ja just det! Jag skulle komma förbi dig för att laga duschen? Sa han! - Nej inte duschen! Svarade  jag - Vi kom överens om att duschen skulle ju rivas och bytas ut mot ett badkar?
 
Då fick han plötsligt minnet tillbaka och lovade att beställa ett badkar med en gång och imorgon ska ha riva duschen. 
 Han sa också att han hoppas att badkaret hinner komma tills på torsdag, så ikväll har jag kanske varken dusch eller badkar om han inte hinner glömma bort igen. Okej en kväll kan jag leva med det men på torsdag ska jag även tvätta håret och det kommer att bli översvämning i hela badrummet om jag blir tvungen att duscha helt öppet i badrummet. 
 Men det ska bli väldigt spännande att få se om det har hänt något i badrummet när jag kommer hem från jobbet ikväll!
 
 "Bilder från förra helgen"
 
Annars är jag så redo över att få ett badkar eftersom alla tillbehören är klara förutom plankan som jag har nämnt för er tidigare om. Ser verkligen fram emot att få inviga den i helgen med ett badskum som doftar ljuvligt. Men det är bara en sak som kan hindra det för mig och det är om vaktmästaren åter igen tappar minnet på nytt.
 
Fortsättning följer...
 
 
 //PUSS
 
#1 - Emelie Andersson

Åh spännande! :) hoppas att han behåller minnet denna gången :)

#2 - Carro

Hoppas de börjar idag nu så du får inviga badkaret till helgen :)

#3 - Miss Jennifer

Du är så fin!

#4 - Matilda Berlin

Men alltså på riktigt, hatar när folk glömmer sånt.... Men förstår verkligen att du längtar! SÅ underbart det ska bli!! Kram finaste <33

#5 - Tess

Men va irriterande.. hoppas han är snabb som satan sen! <3

#6 - Sara Ekman

Hoppas han inte glömmer igen!!

#7 - Amanda

Badkar är typ det bästa som finns, bra val! :D

#8 - Linnea Kinis

hoppas du inte behöver vänta allt för länge på badkaret! :)

#9 - Miss Baby Peaches

Håller tummarna att det räcker med en påminnelse!

#10 - annelie

va härligt med badkar :D kram

#11 - Dixi Wonderland

Man undrar ibland hur dessa vaktmästare lyckas glömma av så mycket? Alla vi andra har ju en kalender och lyckas pyssla ihop allt :)

#12 - Joanna-livet med Aspergers syndrom och Bipolär sjukdom typ 2

Hoppas de fixar de snabbt. När de rev mitt badrum så fick jag låna toalett/dusch i en lägenhet som låg i närheten.

#13 - Shazi

perfekt höstoutfit

#14 - elin

Snygg outfit!<3

#15 - Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Åh vad tråkigt när det inte blir som man tänkt och folk "glömmer bort" så ofta :/ Hoppas det löser sig snart!

#16 - MADDISENJ.SE

Usch vad irriterande när folk inte sköter sitt! Hoppas verkligen de dragit igång idag!

#17 - Petra Olsson

Åh mysigt med badkar jag vill också ha en badplanka ska bli kul att se din:) kramar

#18 - Henrik Olsson - Föreläsningar

Hoppas att bytet går smidigt!! :)

#19 - Maria

Hoppas att vaktmästaren haft minnet i behåll och att det blivit nåt gjort hemma hos dig när du kommer hem idag. Och så håller jag tummarna för att badkaret kommer på plats imorgon :)

#20 - Linnéa Gustafsson

Så fin outfit, ÄLSKAR tröjan!!

#21 - Elin

Hoppas du får en toppen bra dag<3

#22 - Lena

Badkar är så mysigt! Hade ett innan jag flyttade och saknar det så sjukt mycket!

#23 - Jonna

Åh, så fin outfit <3

#24 - cecilia

mysig tröja!! :)

#25 - Marianne

Men vilken vaktmästare ni har :( slarvigt att inte ha någon planering över arbetena. Hoppas du får ditt kar innan helgen
Kram

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg