bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Vi kaniner

Netti Starby

 
Vi kaniner
 
Det var längesedan jag bjöd på en löjlig snapchat selfie och denna bild med kaninöron passar bra ihop med mina kaniner. En massa gos och mys men kommer ofta på mig själv att jag pratar med kaninerna hela tiden. Det gör jag liksom extra mycket när barnen inte är hos mig och skillnaden är att jag inte får några svar. Då syftar jag såklart på barnen.
  
 
Ibland undrar jag om vad kaninerna egentligen tänker på men dom visar väldigt tydligt om vad dom vill. När barnen inte är hos mig blir kaninerna även extra busiga har jag märkt då jag får säga åt dom hela tiden. Nä nu ska jag återgå här för det är en hel del som ska hinnas med idag. Ville bara kika in en snabbis för att önska er en härlig lördag och vi ses lite senare igen mina finaste! 
 
 
//PUSS
 
#1 - Alice

Naw, så söta de är då! Jag pratade med mina kaniner konstant när de var i livet, kan fortfarande komma på mig själv med att vilja säga några ord innan jag biter mig i tungan och kommer på att de inte finns kvar där längre. Usch. <3 Kram.

#2 - ramona

God morgon sötis ;) Kaniner är verkligen mysiga små djur. Små personligheter.
Hoppas du får en fin lördag <3

#3 - Veiken

Två kaniner - det kanske snart blir fler ;)

Svar: Det är två honor så det är ingen risk :-D Kramis
Netti Starby

#4 - Carro

Sötisar! :)

#5 - Emma

Fina alla 3 kaniner :D
Tack för det, låter ju mer okej. :) Kram

#6 - Dixi Wonderland

Älskar era kaniner :D

#7 - Annie

Åh så söta kaniner :) Och vilken söt bild på dig med! ;)
Hoppas Du får en fin lördag<3

#8 - tess

Hahaha va söta ni är! :D Ha en fin lördag! Kram

#9 - Julia Svensson

Åh så söta!

#10 - Jessica Högberg

Så lika ni blev, lika söta=)

#11 - Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Så mysigt med kaniner :)

#12 - Amanda

Så söta bilder :D kram

#13 - Matilda Berlin

Hihihhi! Du är ju verkligen bara så söt!! Kram fining och ha en underbar helg <33

#14 - Lars

Tjusigt. Ha en go lördagkväll

#15 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Så söta kaniner, alla tre! :)

#16 - Frida

ååh vad mysigt! Älskar djur. Hade en kanin när jag bodde på Malta som sprang runt fritt i mitt hus. Den var som en liten hund och kom när jag roppade. Älskade att hoppa upp i folks knän och hälsa med. Tyvärr blev den sjuk och dog, men hon var så mysig.

#17 - Alice Lindström

Söta bilder!

#18 - Amanda Eveline - Utbytesstudent i Singpore

åh vilka sötnosar! kram

#19 - Celine

Haha känns verkligen som att just det där filtret passar bra in på dig!

#20 - Linnéa

men vilka små sötisar!:)

#21 - Marianne

Så fint de ligger där bredvid varandra, har de själv placerat sej så?

Jag pratar med mina djur också, de är ju liksom mina vänner ;)
Ibland frågar folk -pratar du med mej eller katten/hästen?
Jag pratar med hönsen också men det är sällan någon som hör...haha
Kram

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg