bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Armband från Mazu

Netti Starby

 
Armband från Mazu
 
 Jag nämnde för er tidigare att jag hittade ett presentkort från Landstinget innan jul som gick ut vid årsskiftet. Vilken tur att jag hittade den så att jag kunde beställa hem en julklapp i efterskott. Då valde jag detta armband från Mazu med vackra pärlor.
Annars fanns det inte så mycket fint att välja på men blev ändå nöjd med armbandet. Tusen tack landstinget i efterskott! 
 
 
 
 
Den känns väldigt tidslös och det gillar jag.
 
Men i år eller jag menar förra året så delade inte landstinget ut några julklappar till personalen och det var verkligen dåligt. Det handlar säkert om besparingar men vi personal är liksom också viktiga och behöver uppskattning.
Men vi fick årets friskvårdscheck på 1000 kr och jag får se om hur jag ska utnyttja den i år? Förra året köpte jag en grym träningsapp som jag har visat för er tidigare. Appen gäller ett år då jag köpte den i höstas. Får se om jag förlänger den eller gör något helt annat. Har ändå god tid på mig att bestämma mig innan dess.
Det är synd att man inte kan köpa arbetsskor för friskvårdschecken för det skulle jag faktiskt behöva. Eftersom det är viktigt med bra skor på jobbet som man ska kunna gå i hela dagarna så borde även sånt ingå tycker jag. Men det är bara något som jag funderade på.
 
 
//PUSS
 
#1 - jessy

Åh, va fint! Och tack snälla du :D kram

#2 - ExklusivaMoi

Fy fan!! jo jooo det där att ens arbetsgivare inte ger sin personalen en riktigt uppskattning vet man själv hur det känns... jag kokar men nu vet de fr. min sida vad jag tycker å tänker på mitt arbetsplats! Att visa uppskattning är väldigt viktigt för det ger var å en verkligen en motivation att vilja fortsätta, det är logiskt psykologiskt mänskligt.

#3 - Linn Enberg

Åh vad fint armband!

#4 - NICOLE

Ja visst är det viktigt att ta hand om sin personal! Bra att ni fick lite klappar :) vilken avd jobbar du på? =)

#5 - Julia Svensson

Åh så fint armband!

#6 - Josefin Nilsson

Så snyggt armband!

#7 - maxarna

Jättefint armband.. Vi brukar få gåvakort men jag har fortfarande inte valt min gåva.. Bör nog göra det. ;)

#8 - Julia

Så fint!

#9 - Anna

Åh vilket fint armband! :D Kram

#10 - FeliciaO - Everyday / Fashion / Modeling

Vilket fint armband! :)

#11 - Ida

Gud vad fint det var!! :D kram <3

#12 - sara

Fint! Och perfekt med presentkort så man kan välja vad man själv vill ha :) KRAM!

#13 - Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula

Så fint :D. Tråkigt att ni inte fick någon julklapp :/

#14 - blondina

Ja det är skönt med semester. Ömma fina ord behöver man höra.

åhh va vackert :D

#15 - My

Fint armband! Hoppas du lyckas pricka in nått bra träningsrelaterat för pengarna :)

#16 - JUNITJEJ

Så fint!

#17 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vilket fint armband! :)

#18 - elin

Så fint!<3

#19 - NICOLE

SV: haha ja visst är det så, men det är fint med snö tycker jag så jag är glad att det kommer mer =) kram

#20 - Jennifer

Riktigt fint :D

#21 - Gabriella

Såå fint!!

#22 - Carro

Vilket fint armband! :)

#23 - ullie

men åhh va fint vilken tur du hade .. alltså jag glömde bort 5 bio biljetter som gick ut typ sista dec o ja hitta den typ 5 dec

#24 - Linnea Kinis

åhh vad fin! :)

#25 - Angelica Wåhlin

Oj, vilket fint! :D Kramar

#26 - Matilda Berlin

Men åhhh så fint armband! Passar ju PERFEKT till klänningen du visade upp i förra inlägget =)) Kram finaste <33

#27 - Pauline Hurtig

så fin!

#28 - Mirre Sweetwords

Så fint

#29 - Sara Ekman

fint! :)

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg