bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Badkar med mysig inredning

Netti Starby

 
Badkar med mysig inredning
 
 "I samarbete med badshop.se"
 
Något som jag väldigt länge har drömt att ha i mitt badrum så är det ett badkar. På kvällarna är jag alltid så frusen nu under vintern och då vore det helt underbart att ligga i ett bad istället för att stå i duschen. Då gärna med levande ljus runt om kring för en mer avslappnad känsla. Perfekt efter en stressig dag på jobbet som ett härligt avslut av dagen.
 
 
Förutom att det är mysigt att bada så kan man inreda så himla fint runt omkring ett badkar. Som gröna växter, fina tvålar, ljuslyktor och härligt badskum. Det finns även mängder av olika typer av badkarsmodeller och förutom den klassiska så tänker jag på tassbadkar, hörnbadkar, bubbelbadkar och inbyggnadsbadkar.
Hos badshop.se finns det ett stor utbud med bland annat dessa typer av badkarsmodeller i olika prisklasser. Jättefina verkligen och ni ser att jag har plockat ut några fina bilder från deras hemsida. 
 
  "I samarbete med badshop.se"
 
 
//PUSS
 
 
#1 - cecilia

åå älskar badkar!! :)

#2 - Alice

Älskar att bada badkar, så mysigt, och dessa var ju jättefina! ^^ Kram.

#3 - Iselin Renée

Har alltid ønsket meg et badekar, det er jo så avslappende :)

#4 - Anna

Jättefina! :D Kram

#5 - annelie

badkar är härligt kram

#6 - Julia Svensson

Så fint!

#7 - Julia

Så himla fina!<3

#8 - Felicia

Älskar badkar

#9 - FeliciaO - Everyday / Fashion / Modeling

Så fina :)

#10 - elin

Så fina!<3

#11 - Sara Ekman

Älskar att bada badkar :)

#12 - Ida

Lite skillnad från mitt gamla badkar haha!!

#13 - Natalie

Du är inte ensam! Jag vill också ha ett badkar att kunna mysa ner i när man är frusen med roliga badbomber, åååh! <3

#14 - Sandra SG

Så fina badkar! Jag älskar att bada i badkar! :D

#15 - Linda

Vill verkligen ha ett badkar! :)

#16 - ullie

men ja vet det är dyrt men du får skaffa dej ett sånt där högt badkar i plast som är så inne nu
https://www.bygghemma.se/kok-och-bad/badrum/badkar/badbalja/badbalja-coolest/p-813470-813471?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=pla&gclid=EAIaIQobChMImP7skNDn2AIVCCjTCh2xnAZzEAQYAiABEgLdKvD_BwE

oj nu får vi se om länken blev bra dessa har en kompis till mej inte speciellt billig men hon älskar den frusen som dej =)

#17 - Viktoria

Men jaa badkar är såå mysigt!

#18 - Louise

Åh underbart med badkar 😃

#19 - Carro

Jag vill också ha badkar :)

#20 - Veiken

Vi har badkar, men det var bara roligt dom två första åren. Nu är det duschen som gäller, tyvärr! Kram

#21 - Jennifer

Älskar mitt badkar!

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg