bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Dagens outfit

Netti Starby

 
Dagens outfit
 

This post contains adlinks from Adviral



Väska / Jacka / Blus / Jeans / Boots

 

Konstigt väder vi har haft på senaste tiden då ena dagen ligger temperaturen på flera minusgrader och andra dagen på plusgrader. Därför har jag många jackor att variera med beroende på väder och vind.

Jackan som ni ser i kollaget är ett exempel till varmare dagar och den är så himla snygg. En dag med några plusgrader vore det snyggt med ett par klassiska svarta jeans, svarta boots och en ljusrosa blus. Hela Denna outfit hade jag inte tackat nej till!

 

//PUSS

#1 - Anna

Så snyggt! 😃 Kram

#2 - Sara Ekman

snyggt :)

#3 - Matilda Berlin

SÅ trött på det här växlande vädret som gör att oavsett hur man klär sig slänger man på sig en tjocktröja som man sen vägrar ta av sig. Såååå tråkigt stilmässigt!! Längtar efter vår och snygga kläder =) Kram <33

#4 - Maria at Inredningsvis

Den skinnjackan var ju bara så läcker :) Bra tips nu till våren LOVE Maria

#5 - Dixi Wonderland

Va snyggt :D

#6 - sara

Snyggt kollage :) ha en fin söndag, kram!

#7 - Joanna-livet med Aspergers syndrom

Så fint

#8 - Sofia Werlin - mammaliv & hälsoliv

Så otroligt snygg outfit 😍

#9 - Jessica Högberg

Vädret är ganska jobbigt nu tycker jag, haha

#10 - MALIN

Så läcker outfit! Älskar jackan! Kram

#11 - Ellen Gräntz

Sååå snyggt!

#12 - Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Så otroligt fin outfit!

#13 - Celine

Så snyggt!

#14 - Julia Fältén

DÖR för jackan!!

#15 - Josefine Monroe ♥

Jag längtar till att bära vårkläder :)

#16 - MartinaOlsson

Hej!
Hoppas att allt är bra med dig :)
Jag tänkte bara passa på att tipsa dig lite snabbt om att jag just nu har en tävling på min blogg där du kan vinna mina favoritsheetmasks från Tokkitokki. Så är du sugen på att testa några grymma K-beauty ansiktsmasker så är det bara att klicka på länken nedan och vara med och delta :)
https://martinaolsson.myshowroom.se/73369/tavling-vinn-mina-favoritsheetmasks-fran-tokkitokki/

#17 - Linda

jätte snygg outfit!

#18 - Wanderlust by Jona

Verkligen så snyggt, älskar blusen! :)

#19 - Linda

Haha exakt vädret har väldigt svårt att bestämma mig. Jag gillar ju när vi ej har snö visserligen. Så jag är hyffsat nöjd men önskar såklart mera solsken och inte bara ett ända evigt regnande ;)
Svar: Ja, en annan typ av lista, vilket är roligt! Kul att du gillade den fritt fram att låna;)

#20 - annelie

åh så fint me rosa kramis

#21 - Veiken

Bra att ha lite att välja på när vädret växlar! Kram

#22 - Biggeros

Jätte snygg outfit. Speciellt blusen=) Har precis köpt en lång skinn kjol och kort skinnjacka=)Kram

#23 - Amanda

Så fin outfit <3

#24 - JoJo

riktigt snygg outfit! :) kramis

#25 - Pauline Hurtig

så snyggt!

#26 - Mirre Sweetwords

Jättefint

#27 - Hanna

Blusen är verkligen jättefin!

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg