bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Dagens skönhet

Netti Starby

 
Dagens skönhet
 
"Inlägget innehåller affiliatelänkar" 
 
 
Ni kanske minns ett kollage som jag visade för er tidigare med två stycken Chanel inspirerande klänningar?
 
 
Här är den ena klänningen som jag klickade hem!
 
 
Klänningen är verkligen jättefin och nu längtar jag till våren. Jag kommer att matcha klänningen på flera olika sätt då jag återkommer med bilder när jag har klänningen på mig. Passformen är lös med smal resår i midjan och har en avtagbar underklänning i samma ljusgråa färg. 
 
Du hittar denna skönhet genom att klicka här <---
 
 
//PUSS
 
♥ 
#1 - Maria

så fin klänning!

#2 - Amanda

Så himla fin klänning<3

#3 - ajlimullersandvik.blogg.se

Du kommer vara såååå vacker i klänningen!!!

#4 - Jessica Högberg

Superfin!!

#5 - MALINDENISE

Såå snygg väska!

#6 - Kaffehörnan

Gud vad snyggt

#7 - Ronja Therese

Åh vad fin, den kommer nog passa dig kanon! :D

#8 - Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Men åh vilken fin klänning :)

#9 - FeliciaO - Everyday / Fashion / Modeling

Åh så fin! :)

#10 - Carro

Åh så fin den är! :)

#11 - Hanna Karlsson

Vilken snygg klänning!

#12 - MADDISENJ.SE

Otroligt fin klänning <3

#13 - My

Sååå fin!!!

#14 - Linnea Kinis

vad fin! gillar väskan också :)

#15 - Amanda

Åh vad fin! :D kram

#16 - Anna

Jättefin! 😊 Kram

#17 - Louise

Snyggt! 😃 kram

#18 - Erika

Så fin den var :)

#19 - Celine

Men wow så fin klänning!

#20 - Matilda Berlin

Men åhhh vad fin!! Tror verkligen att den kan passa dig hur bra som helst =)) Kram <33

#21 - Pauline Hurtig

så söt klänning!

#22 - Alice

Jättefin klänning!

#23 - Josefine Monroe ♥

Men guud, kärlek! Den ska jag lägga i kundvagnen tills jag får pengar :)

#24 - sara

fint! :) KRAM!

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg