bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Dagens tips - En ringhållare till din telefon

Netti Starby

 
Dagens tips - En ringhållare till din telefon
 
Kolla in vilken söt fingerhållare/ringhållare jag har hittat till min iPhone! Jag har även en popsocket som jag inte har börjat använda ännu men funderar på att sätta den på mitt andra skal från Ideal of Sweden. 
 
 
 
Som ni ser så finns det även en liten spegel på hållaren som räcker gott till om jag vill måla läpparna eller att kolla in någon detalj i ansiktet. 
 
 
Valde i färgen roseguld för att matcha telefonen. 
 
 
Det blir liksom mycket bekvämare att hålla i telefonen med ringen på samt att det är en mycket mindre risk att jag tappar den. Om jag behöver bära många saker samtidigt är det smidigt att ha telefonen på fingret då det blir ett säkrare grepp. 
 
 Jag fyndade ringhållaren hos fyndiq för 79 kr. Ordinarie pris är 199 kr. Ett tips från mig!
 
 
//PUSS
 
#1 - Angelica Wåhlin

Åh, vad praktiskt!

#2 - Josefin Nilsson

Den var verkligen supersnygg, och verkar ju riktigt praktisk också! :)

#3 - Alice

Åh, så fin och smidig ju! ^^ Kram, hoppas du har en bra fredag! <3

#4 - Erika

Vilken smart :)

#5 - Carro

Vilket härlig tips! :)

#6 - blondina

Va gulligt ju :)
sv; De har inge vett, de tror jag ska falla för deras slisk och gå bakom ryggen på T?! Aldrig usch..

#7 - Amandahans - Skönhetsblogg

Men så smart! Jag måste ju handla en sån. Kram

#8 - Jessica Högberg

Vad är det där andra du sa att du köpt till telefonen??

#9 - My wonderful loves

Smart. Aldrig hört talas om förut. Fin!

#10 - Jeanette

Vilken smart liten sak :)

#11 - Ida - foto & häst

Åh så snygg! Skulle verkligen behöva en sån haha :)

#12 - Johanna Utterberg

Vilken smart grej! :) Kram

#13 - Sandra SG

har sett sånna innan men tyckt de varit så fula. Men denna var ju super fin! Nästan så jag hade velat köpa en! Tappar mobilen så lätt så det hade ju varit praktiskt!

#14 - Kamilla

Vilket bra tips. Så söt med spegel och allt.

#15 - ajlimullersandvik.blogg.se

Mycket snygg och, kan jag tänka mig, praktisk!

Omg, jag vet vad du menar, hann halka två gånger idag!!

#16 - Julia

Så bra tips<3

#17 - Tilda

Så söt och smart! <3

#18 - Ida

Men gud vad smidigt!! :)

#19 - blondina

Eller hur? De har så fina saker på http://chihuahuashop.se, jag är faschinerad. Klart man handlar där fler ggr och skämmer bort sina små :)

#20 - MALIN

Jättebra och praktiskt tips! Kram

#21 - Pauline Hurtig

jag har funderat på en sån men jag har en bild på Theodor på mobilskalet så då skulle det skymma honom :/

#22 - Josäfin Andersson

åh vad snyggt!! :D

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg