bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Gucci bag look-a-like

Netti Starby

 
Gucci bag look-a-like

 

This post contains adlinks from Adviral



Quilted chain bag

 
En väska som jag har suktat efter i evigheter så är det Gucci Marmont!
Tyvärr kostar väskan en förmögenhet och jag skulle aldrig lägga ut så mycket pengar på en väska. Men nu har jag hittat en liknade för ynka 149 kr och det priset passar alla plånböcker. Nu är vi ändå i en fattig månad och därför vill jag visa er en väska till budgetpris som liknar denna snygga Gucci väska.
 
Vilken väljer du? Budget eller lyx?
 
 
//PUSS
 
 
 
#1 - Linda

Jag väljer Gucci <33

#2 - Celine

Snygga!

#3 - Jessica Högberg

Vet inte hur mycket pengar jag skulle ha för att lägga 14000sek på en väska???

#4 - Julia Svensson

Såå bra tips!

#5 - Amanda

Åh det är ju verkligen drömväskan!<3

#6 - Alice

Snygg! jag hade valt budgetväskan!

#7 - My

Snygg! Håller mig till budget ;)

#8 - Alice

Snygg! jag hade valt budgetväskan!

#9 - Julia

Så himla fina!!

#10 - Yohanna af Skovde

Den var snygg och de var ruskigt lika! Kul att kunna köpa en typ sån och inte lägga ner en förmögenhet på den!

#11 - Jeanette

Roligt med tips på lite budget shopping :)

#12 - annelie

budget sååå klart :D kram

#13 - Linnea Gustavsson

Väljer Cucci :)

#14 - NICOLE

Så roligt att hitta liknande :)

#15 - blondina

Tack sötis, än så länge inge depression eller hängig av mig. Kan säga att jag mår bättre, känner att cerazette28 har börjat lämna min kropp :D Tjohooo!

#16 - Alice

Wow, så fin för att vara så billig, ser verkligen lyxig ut! Kram.

#17 - Anna

Såå snygg! och vilket bra tips! :D Kram

#18 - Gabriella

Åh såå himla fina båda två, bra tips på billigare variant!!

#19 - Moa

Snygg 😍 i detta fall hade jag valt budgetväskan!

#20 - Linnea Kinis

tur det finns billigare alternativ :)

#21 - Josefine Monroe ♥

Asså, jag hade valt lyx om om jag hade råd *suck* D: Fast ibland köper jag mer saker än jag behöver och har råd med haha

#22 - Henrik Olsson - Föreläsningar

Ja, en look-a-like funkar lika bra! :)

#23 - ullie

väljer den billiga :D
nej men det är ju mitt fulbadum med blå ful golvmatta ja vill ha nytt som där nere helkakalat o fint fniss

#24 - icaibloggen

Sv: Varför ångrar du ditt yrkesval, om du vill berätta alltså! :)

#25 - Carro

Härligt tips, men jag hade valt Gucci ;)

#26 - Maria

Snygg väska! Jag väljer den billiga varianten, skulle heller aldrig betal så mycket pengar för en väska :)

#27 - Kashayas

Fin look a liks och bra pris

#28 - Jennifer Marie

Budget helt klart

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg