bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Hemma med en liten sjukling

Netti Starby

 
Hemma med en liten sjukling
 
Det var jätte länge sedan jag vabbade och nu dagarna innan vabruari månad så har lilleman fått hög feber. Stackars liten och han mår verkligen inte bra!
 
 
God morgon!
 
Igår när jag kom hem från jobbet låg lilleman nerbäddad i soffan och var inte sig lik alls. Genast kände jag på honom och tyckte att han var väldigt varm. Jag hade rätt då tempen visade 39 grader feber och då for jag direkt till affären för att köpa flytande alvedon. Hela kvällen var han gnällig, ville inte ha något att äta men jag fick i honom att dricka då och då. Somnade gjorde han till och från under kvällen men vaknade ofta av sina besvär. Det är säkert 1 1/2 år sedan någon av barnen var sjuka men någon gång åker man på skiten. 
 Jag tog några söta smygfoton på honom när han sov men ska inte lägga upp bilderna på bloggen för då kommer han aldrig att förlåta mig i framtiden.
 
Idag ska jag pyssla om min lilla stackare hela dagen och förmodligen blir vi hemma imorgon också. När han sover här bredvid mig passar jag på med lite bloggjobb och senare idag bjuder jag på ett recept från i lördags då jag lagade en vegetarisk maträtt som blev väldigt lyckad och god.
 
Ni får ha en fin dag och vi ses senare mina finaste!
 
 
//PUSS
 
 
 
#1 - My

Usch stackarn :( Krya!! <3

#2 - Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Hoppas han mår bättre snart <3

#3 - Sara Ekman

Stackaren :(

#4 - catrin

Älskar skalet till datorn!

#5 - MADDISENJ.SE

Usch krya på honom! Låter som här hemma, Astrid har också haft över 39 graders feber men idag bara 38 så hoppas att det håller på att vända nu!! Kram

#6 - Matilda Berlin

Nej men stackaren då! Hoppas det går över fort! Skickar lite kramar =) Kram söta <3

#7 - Johanna Utterberg

Åh stackarn, hoppas han kryar på sig fort och att ni får en lugn och mysig hemmadag. :) Kram

#8 - Eva`s blogg

Åh va trist skickar lite krya på dig kramar till honom så ta hand om er kram <3

#9 - Marianne

Åh stackars liten....hoppas det är snabbt övergående så att ni kan återgå till skola och jobb....
Kram

#10 - Frida

Ja den var riktigt bra :) Usch stackare, hoppas han mår bättre snart <3

#11 - Angelica Wåhlin

Usch, stackaren :( Hoppas han får krya på sig snabbt & ni får det så mysigt ni bara kan! Kramar

#12 - sara

Hoppas han kryar på sig snabbt! :) KRAM!

#13 - Petra Olsson

Så tråkigt men det årstiden nu,krya på Lilleman,kram o lägg gärna ut receptet på vegomaten.

#14 - ramona

Så tråkigt med sjuka barn :( Hoppas han blir frisk snart <3 Här hemma är vi också sjuka och det bara går runt. Tack och lov inte med hög feber. Krya på er :) Kram

#15 - Linnéa Gustafsson

Många småttingar som är sjuka nu..
Flera vänners barn ligger hemma med magsjuka & hög feber :(

#16 - Jessica Högberg

hoppas det går över fort! <3

#17 - annelie

oj skicka en krya på hälsning...men grymt coola brallor är dom från hm? liknar mina ;) kram

#18 - sarah

åh vad kul vi hade inget badkar i gammla lägenheten så jag äslar badkar =)

#19 - Veiken

Det är skönt när mamma är hemma och pysslar om en sjukling. Hoppas han kryar på sig snabbt! Kram

#20 - Anita

Jobbigt med sjukligheter :(

#21 - Kamilla

Hua hua för alla sjukdomar som härjar i dessa tider. Krya på sonen. Så gott med linsgryta. Tack för receptet. Kram Kamilla

#22 - Sarah

Stackars honom :( Hoppas han mår bättre snart :)

Kram

#23 - ajlimullersandvik.blogg.se

Men fyyy för 39 graders feber, så himla hemskt! Hoppas han kryar på sig och att du inte blir smittad!

#24 - Denise

Åh vad träligt! Hoppas att han kryar på sig snart <3

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg