bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Romantiska planer inför alla hjärtans dag

Netti Starby

 
Romantiska planer inför alla hjärtans dag
 
”I samarbete med partykungen”
 
Jag kom på att snart är det alla hjärtans dag och nu är det inte långt kvar till fjortonde februari!
Istället för att jag delar denna dag med en partner så delar jag det med mina älskade barn. Jag ser den dagen att man även kan fira sin kärlek till nära och kära då det kan vara sin bästa vän, förälder eller barn. 
 
 
Men om jag hade haft en partner så skulle antingen jag vilja överraska honom med något romantiskt eller att bli själv överraskad av honom. Att komma hem till en säng fylld med vackra rosenblad, heliumballonger som föreställer hjärtan, levande ljus och självklart sin stora kärlek. Eller att vi tar ett mysigt bad tillsammans med rosenblad i badet, levande ljus runt omkring och varsin glas bubbel. Visst vore det romantiskt?
 
  
 
 
 
 
För er som har en partner att dela alla hjärtans dag med!
Då vill jag tipsa er om partykungen som säljer en hel del fina saker inför denna romantiska dag. Det finns allt möjligt som ballonger, ljus, champagneglas, gulliga presenter, rosenblad och mycket mer. Ni ser i kollaget där jag har plockat ut några favoriter från deras hemsida
 
 Om jag ska vara ärlig så har jag aldrig direkt firat alla hjärtans dag under tidigare förhållanden. Har liksom aldrig haft någon som är romantisk och då har jag inte orkat arrangera mig. Men om jag skulle få chansen så skulle jag mer än gärna vilja ha det såhär mysigt och mycket hellre det än dyra presenter. 
 
”I samarbete med partykungen”
 
 
Det är ändå tanken som räknas!
 
 
//PUSS
 
 
#1 - GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen

Åh, älskar inspobilderna du plockat ihop :))

#2 - Ebba

Så gulliga saker!!!

#3 - Linnea Gustavsson

Har alltid slagit på stort till alla hjärtans dag men i år blir det nog bara en kväll med god mat & bio eventuellt :)

#4 - Jessica Högberg

Hemma mys är ok men jag skulle inte vilja gå ut på alla hjärtans dag;) (har troligen jobbat för många, haha)

#5 - jessy

Men mysigt, ska kolla in :D

#6 - Annika

Jag har heller ingen partner att fira alla hjärtans dag med, möjligen katterna då. Får bjuda de på lite extra gott samt kanske unna mig en liten chokladbit och ett gott te. Ha en bra kväll. Kram.

#7 - Alice

Hade jag haft en kille hade jag helt klart hittat på något mysigt den dagen!

#8 - Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Så bra tips :)

#9 - Carro

Så gullig inspo! :)

#10 - Jennifer

Bra tips :D

#11 - FeliciaO - Everyday / Fashion / Modeling

Så bra tips, ska kolla in det :)

#12 - elin

Så gulliga saker<3

#13 - Tess

Åh tack för tipsen! Kommer fira med min sambo! :) Men det är verkligen en dag som kan firas med vem eller vilka man vill <3 kram

#14 - cecilia

Ååå älskar alla hjärtans dag!! :)

#15 - MALIN

Jättebra tips! Kram

#16 - Sofia Werlin - mammaliv & hälsoliv

Bra tips! :)
Jag spenderar alla hjärtans dag med lill loppan här hemma!

#17 - Julia

Va mysigt att fira alla hjärtans dag med barnen<3

#18 - Anna

Så bra tips! <3 Kram

#19 - Julia Svensson

Åh så härliga planer!

#20 - Sarah

Så mkt fina o gulliga saker de finns :) Ja brukar oxå dela den me familjen :)

Kram <3

#21 - Ida Lindborg ♡

Så gulligt :)

#22 - elin

Hoppas du får en toppen bra kväll!<3

#23 - sarah

tack aaa det är det =) åh det är ju snart =)

#24 - Louise

Grymt samarbete ! 😃

#25 - Josefine Monroe ♥

Jag ska spendera Alla hjärtans-dag med min katt ;) Jag är kär i henne men hon är mest kär i mat och godis....

#26 - Celine

Har verkligen ingen aning om vad man ska göra på alla hjärtans dag haha!

#27 - ullie

ja men alla hjärtan är mysigt även om vi inte brukar fira så mycket
du kunde haft en belysning på dini balkong? får tänka på tills nästa år =)

#28 - icaibloggen

Sv: Tack finaste du! <3 Tur jag inte är ensam att bli nervös i onödan ;)

Så bra inlägg du gjort, jag tycker tiden gått så fort sen förra året så knappt tänkt på att det närmar sig! Man behöver ju inte lägga pengar på alla hjärtans dag, men jag och sambon har års dag samma månad, så ska kika in lite till den dagen!!

Allt bra med dig? Kram

#29 - eva linah

haha, på tal om inget xD trodde att det var du på den första bilden till vänster först haha!

#30 - Carro

Hoppas du får en härlig måndag :)

#31 - Denise

Såå tråkigt med oromantiska partners.. -.-

#32 - Maxarna

Trots att jag ör gift sen flera år är vi inga firare av alla hjärtans men ibland överraskar vi varandra.. När vi minst anar det.. 😉

#33 - Pauline Hurtig

jag jobbar kväll på alla hjärtans dag :(

#34 - Matilda Berlin

Men åh! Jag och Richard brukar faktiskt aldrig riktigt fira Alla hjärtans dag, tvärt om brukar vi nästan glömma den, haha! Men i år är jag nästan sugen på att göra något ordentligt för att överraska. Får suga lite på den =) Kram <33

#35 - Sara Ekman

mysiga tips :)

#36 - Joakim

Klart, alltid tanken som räknas.. 🤗💘😇..

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg