bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Jag ska bli med badkar

Netti Starby

 
Jag ska bli med badkar
 
Äntligen ska den gamla fula duschen ut från mitt badrum och istället ersättas med ett badkar. Det var på tiden och här har jag plockat ut några härliga inspirationsbilder från weheartit med mysig inredning.
 
 
När jag flyttade in i min nuvarande lägenhet för 1 1/2 år sedan så läckte det en hel del från duschen redan då och jag ringde till vakmästaren som skulle åtgärda det. Nu 1 1/2 år senare har det fortfarande inte hänt något och nu rinner det jätte mycket vatten över hela badrumsgolvet efter varje dusch.
Mycket irriterande och igår tog jag äntligen tag i det med att åter ringa till vaktmästaren. Vi kom överens om att istället ta bort duschen och sätta in ett badkar för det är ändå något som jag har velat ha länge.
Okej badrummet kommer att bli pyttelitet men det struntar jag i och ska försöka att komma på några smidiga lösningar med förvaring som inte tar alldeles för mycket plats. 
  
 
Förmodligen kommer jag inte få till det såhär fint som på bilderna men ska iallafall försöka. Att ligga i ett varmt skumbad med levande ljus runt omkring vore rena drömmen och jag längtar redan till den dagen badkaret är på plats.
 
 
//PUSS
 
 
 
#1 - Emelie Andersson

Åh vad mysigt! Jag älskats er och saknar badkar så mycket :) jag hade set när jag fortfarande bodde hos mamma :)

#2 - Annie

Åh så mysigt med badkar! :)
Vi har dusch ;) *ler*

Hoppas Du får en fin fredag<3

#3 - Matilda Berlin

Guuu vad härligt!! Visserligen badade jag bara 2 gånger under 2 år när vi hade badkar, men nu kan jag verkligen sakna det, haha! Blir så glad för dig skull =) Kram finaste <33

#4 - NATALIA

Det är så härligt med badkar :D

#5 - hanna

åååh vad roligt jag ÄLSKAR badkar , dock har vi inget nu och kommer inte få i den nya lägenheten heller... men sen när vi ska köpa hus så då vill jag göra en liten spa hörna om vi har en bra källare för de :D

#6 - Jessica Högberg

Sååå avis!! Saknar badkar denna årstid så jag kan bli tokig!!

#7 - Julia Svensson

Åh vad kul!

#8 - Dixi Wonderland

Åh va härligt :D

#9 - Maria

Tänk om de var lika snälla här där jag bor... Jag har bönat och bett om att få ett badkar, men det är blankt nej med motiveringen att har det en gång tagits bort ställer vi inte tillbaka. Jag får om jag vill köpa och ställa dit ett eget, men det är alldeles för dyrt :( Får stå ut med duschen...

#10 - Eva`s blogg

Ja det är härligt med badkar, vi har ett standard men tänker byta till ett vitt med vita lejontassar såå snyggt kul att se när du är klar :) kram

#11 - Frida

Tack, visst är dom! :)
ååh vad härligt! Jag älskar att ta ett bad, speciellt nu på vintern när det är så kallt ute.

#12 - Johanna Utterberg

Åh så härligt med badkar, det vill jag också ha!! ;) Kram

#13 - Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Åh vad härligt :)

#14 - tess

Vill också ha badkar! Bara få glida ner och koppla av! <3

#15 - Elin

Åh älskar badkar!

#16 - sarah

vi hade myssigt den helgen =)

#17 - Linnéa Gustafsson

Vi har en vidrig dusch, vill också ha ett badkar.. Men det får jag inskaffa i framtiden när jag har ett större badrum :)

#18 - Anna

Åh vad härligt med badkar! 😃 Kram

#19 - Lars

Jag gillar också badkar bäst. Duschar är ofra så trånga för stora mig

#20 - sara

Åh vad härligt att du ska bli med badkar, det är ju så skönt och mysigt att ha :) KRAM!

#21 - Annika

Jag älskar badkar, det är så skönt när man kommit hem från jobbet och kryper ner i ett skumbad. Man slappnar verkligen av.

#22 - Kamilla

Grattis till bra beslut. Badkar är så mysigt. Ha en fortsatt fin fredagskväll. Kram Kamilla

#23 - Ursula

Härligt med badkar. När jag vill duscha då ställer jag mig bara där och gör det. Vill jag bada så gör jag det bara med skum förstås.

#24 - Celine

Är aningen avis! Saknar att ha ett badkar!

#25 - ullie

men åhh ja sa ju det det är sååå skönt o slinka ner i ett varmt bad o bara chilla

#26 - Marie

Åh så härligt! Vi har också badkar som vi satte in när vi flyttade in i huset. Det är verkligen en vardagslyx att få lägga sig i ett varmt bubbelbad med tända ljus:)

#27 - Pauline Hurtig

åh så härligt! det skulle jag med vilja ha :D

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg