bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Gosiga och mysiga kaniner

Netti Starby

 
Gosiga och mysiga kaniner
 
Nämen här ser ni två stycken söta ninisar! 
 
 
 Ibland när kaninerna är lösa har jag kameran nära mig ifall jag lyckas få dom på bild. Det gäller liksom att vara snabb för att få till bra bilder. 
 
 
 När dom ligger och vilar hinner jag ta flera bilder och här ligger dom på varit ställe och ser bara så söta ut.
 
 
Här är en bild från i somras när dom var små kaninungar. På den tiden såg jag fram emot när dom skulle bli stora och nu saknar jag när dom var små. Men självklart är kaninerna lika goa än idag. 
 
När stortjejen sitter i soffan och äter äppelbitar eller en banan brukar kaninerna hoppa ur buren och skuttar fram till soffan, hoppar upp och tjuvar det som dom får tag av henne. Det ser verkligen roligt ut när dom gör det. Ibland när jag sitter själv i soffan så kan helt plötsligt från ingenstans en kanin hoppa upp till mig och jag blir lika skrämd varje gång. Men är väldigt lättskrämd av mig då jag hoppar till av lilla minsta. På kvällarna brukar stortjejen vilja ha kaninmys då vi lägger oss i sängen med dom och gosar. Det är så himla mysigt och då vill man inte gå därifrån.
 
 
//PUSS
 
 
#1 - Sara Ekman

åh mysisar!!

#2 - Amanda Sofi

Så söta!

#3 - sarah

aaa det var kul att gå på mässan =) åh fina kanniner =)

#4 - Evelina

Så fina de är! :)

#5 - Jessica Högberg

Gullisar!

#6 - maxarna

Kan tänka mig att det är mysigt.. Min dotter tjatar om en kanin här hemma..

#7 - Joanna-livet med Aspergers syndrom

Så himla söta

#8 - Amanda

Åh så söta dom är! :D kram

#9 - carro

Så söta! :)

#10 - GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen

Men åh, vilka sötnosar! :))

#11 - Maria at Inredningsvis

AWWW vad söta! men förökar de sig inte haha :) Tack för så fina ord på bloggen och ja jag har försökt sprida det viktiga bloggbudskapet på FB och Twitter med :) Hoppas det kunde hjälpa några

LOVE Maria

#12 - elin

Så söta!<3

#13 - natalia

Så mysigt!

#14 - Miss Jennifer

Söta :D

#15 - Celine

Vilka sötisar!

#16 - Ida

Åh va mysigt!!! Så söta!!

#17 - Mirre Sweetwords

Ohhh så mysigt

#18 - MALIN

Så mysigt med kaniner! Kram

#19 - Gabriella

Såå mysiga!!

#20 - Linnea Kinis

så söta! :)

#21 - Petra Olsson

De e ju så fina 💕min buse lever om lite om nätterna men det funkar men man hoppar till o funderar vad som låter 🙈mysigt med husdjur kram

#22 - Emelie Andersson

Åh vad mysigt med kaninisar! :)

#23 - Lena

Vad mysigt det ser ut!

#24 - Sarah

Så söta :)

Kram

#25 - Ida - foto & häst

Men åh så söta!!

#26 - ullie

åhh men ja de e så söta o mysiga . gillar då de ligger plattpannkaka som ja säger me bakbenen rakt ut så gör ju katterna me så himla söta

#27 - Maria

Dina kaniner är så söööta <3

#28 - Jennie

Ååh va fina! Så mysigt att ha kaniner :D

#29 - Amanda Eveline - Utbytesstudent i Singpore

Nämen wow vilka sötnosar!

#30 - Carro

Hoppas du får en fin tIsdag! :)

#31 - ajlimullersandvik.blogg.se

Jag är så allergisk, men det ser underbart ut <3

#32 - Dixi Wonderland

Jag älskar era kaniner <3 Påminner så mycket om min Lullan som jag hade när jag var liten :P

#33 - Marianne

Det är inte lätt att fota djur...;)

#34 - Josäfin Andersson

åh så söta!

#35 - Pauline Hurtig

så himla söta!

#36 - cecilia

SÅÅ söööta!! :)

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg