bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Lily and rose och kylan är här

Netti Starby

 
Lily and rose och kylan är här
 
Ni kanske minns dessa örhängen från Lily and Rose som jag visade för er i måndags? 
 
 
 Här har jag på mig dom!
 
 
Helt klart mina favoriter just nu.
 
 
God morgon raringar!
 
 Den här vintern har inte varit så kall och därför känns det mycket kallare än vad det är. Igår när jag kom hem från jobbet kändes var det sjukt kallt då jag gissade på runt femton minusgrader. Men när jag kollade på termometern visade den bara minus två.
Nästan alla på jobbet vill ha en riktig vinter med en massa snö medan jag längtar till våren. Men om det skulle komma lite snö till helgen så skulle jag gärna gå ut för att fota för visst är det vackert och speciellt när träden är täckta av snö. I år har det inte blivit en enda bild med snö eftersom det var jätte mörkt ute varje dag när det väl fanns lite snö. Skulle det vara en solig dag hade det varit underbart för då blir också bilderna mycket bättre.
 
Nu avslutar jag detta inlägg med en "this or that" lista om vintern som jag har hittat på själv!
 
This or that:
 
Pulka - Skidor
Varm choklad - Te
Kort vinterjacka - Längre vinterjacka
Fodrade kängor - Fodrade stövlar
Skinnhandskar - Stickade vantar
Luva - Mössa
Skridskor - Snöbacken
Marknad - Köpcenter
Julafton - Nyårsafton
Snögubbe - Snöängel
Krogen - Myskväll
 
 
//PUSS
 
#1 - NICOLE

Har också sånaaa fast vita :) Så fina ju! Kul att läsa vad du helst hade valt :D kram

#2 - Matilda Berlin

Åhh så kul att läsa This or that! Verkligen alltid kul att lära sig mer om dig!! Kram fina du <3

#3 - Linda

Åh så fina!!

#4 - Jessica Högberg

Ha ha, jag vill också ha vår men den lär inte komma ännu och då tycker jag nog att snö är bättre än regn och grått;)

#5 - Dixi Wonderland

Passade dig så himla bra :D

#6 - Julia Svensson

Älskar örhänge

#7 - Frida G Svensson

åh åh åh blir knäsvag. Lily and rose gör LJUVLIGA smycken!

#8 - Tess

Fina örhängen! 😃 Längtar också till våren, bästa årstiden.❤️ Kram

#9 - Angelica Wåhlin

Så snygga dom var på dig :D Kram

#10 - Miss Baby Peaches

Vad kul med en egen this or that-lista!

#11 - Petra Olsson

Så kul att läsa och dessa örhängen är så fina köpte till min äldsta dotter ✨kramar från ett varmt Vietnam

#12 - Emilia

Så fina! Örhängen är min bästa grej just nu - easy peasy att vara tråkig i övrigt och blinga till med örhängen ju! bästa!

#13 - maxarna

Jättefina örhängen.. Klär dig.. Jag är lite tudelad om jag vill ha snö eller vår.. Lite tidigt för våren egentligen men jag är så trött på regnet och mörkret att jag önskar lite sol och ljus nu..

#14 - Biggeros

Jag fick nämligen Lily & Rose örhängen av mina töser när jag fyllde 50. Så fina!!
Jag gillar även våren bäst!!!
Kramiz

#16 - Carro

Så fina! :)

#17 - Alice

Så fina örhängen, och här har det också varit lite kallare! Kram.

#18 - Anna

Så fina! :D Kram

#19 - Christin

Superfina örhängen! :) Kram P.S Lånar din lista till min blogg men länkar till dig, hoppas att det är okej :)

#20 - Jennifer

Fina, de klär dig!

#21 - Josefine Arvehall

Fina örhängen!

#22 - Pauline Hurtig

åh så fina! Vi har jättekallt nu, eller bara 11 minus men även här känns det som kallare!

#23 - Linda

jätte fina!! :)

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg