bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Pyssel och en massa gott

Netti Starby

 
Pyssel och en massa gott
 
Egentligen borde jag vila men kan inte låta bli att greja här hemma. Så himla typiskt mig!
Det blir så snabbt dammigt och behövde torka av alla hyllor och möbler. Har rivit ner vintergardinerna, strukit dom andra gardinerna och fått dom på plats. Det blir mycket jobb men älskar att pyssla och göra det fint i hemmet. Nästa vecka får jag ett badkar så då ska jag pyssla i badrummet nästa helg. Det ska bli så himla kul och ser verkligen fram emot det!
 
 
 Ikväll ska jag även testa att laga en vegetarisk maträtt som jag länge har varit nyfiken på att testa. Älskar vegetarisk mat men lagar det allt för sällan. Delar med mig av receptet om det blir lyckat!
Annars ska jag försöka att vila senare ikväll och plocka fram en massa gott som väntar på mig. Har hälften kvar från förra helgen och det säger jag tummen upp till. 
 
 
 
 
Ni får ha en fortsatt mysig helg och vi ses senare mina finaste!
 
 
//PUSS
 
#1 - Julia Svensson

Åh vad gott!

#2 - Ida

Men vad spännande med vegetariskt!! Hoppas det blev gott :) Kram <3

#3 - Louise

Men vilken lyx med badkar! Ja dela gärna med dig av receptet behöver inspo ! 😃 kram

#4 - Linnea Kinis

gud vad duktig du är! här behövs en rejäl storstädning snart :)

#5 - Anna

Åh så gott! :D Kram

#6 - Angelica Wåhlin

Låter som en väldigt mysig dag :D Kram

#7 - Linda

åh va gott!

#8 - Gabriella

Åh så skönt att ha ordning hemma!!

#9 - Carro

Så mysigt att fixa och pyssla hemma :)

#10 - ullie

ja då får vi se om det blir gott o godiset ja det såg gott ut
ja du en himla huvudvärk dagligen just nu suck

#11 - Miss Jennifer

Men gott då :D

#12 - Maria

Att pyssla hemma är kul! 😊

#13 - ajlimullersandvik.blogg.se

Vi ska också äta vegetariskt, men enklare mat får mat leta efter: spagetti med sojfärssås ;)

#14 - Denise

Mysig kväll! :D

#15 - sarah

nej börjar bli jobbigt =) ... bra att du inte trötnar på min blogg =) åch fina bilder snygg mysis fräkt =)

#16 - Ellen Gräntz

Åh, vad blev det för vegetariskt? :)

#17 - sara

Det såg mysigt ut! :) KRAM!

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg