bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Unika weekendväskor

Netti Starby

 
Unika weekendväskor
 
"I samarbete med bagasi.se"
 
 
I veckan hämtande jag jag ut ett stort paket som innehöll en jättefin weekendväska från Bagasi.
 
 
Väska finns i tre olika storlekar och jag valde storlek large så att man kan få plats med en hel del grejer om jag exempel skulle resa bort någon natt eller om jag skulle få för mig att börja på gym.
 
 
 Jag gillar att det även finns fack på utsidan, finns många mindre fack på insidan, att den har guldiga detaljer och att det medföljer en avtagbar axelrem som är justerbar. På undersidan finns det tassar av metall för att skydda mot väta och slitage.
  
 
Väskan finns i flera olika färger och jag valde en svart som passar till allt.  
  
 
Väskorna sys för hand av deras skräddare och det gör väskorna mer unika.
 
 
 Väskan känns lyxig och kommer att bli vackrare ju längre tiden går och ju mer man använder den.
 
 
Behöver du också en weekendväska så rekomenderar jag er att kika in hos bagasi.se för ni kommer inte att bli besvikna. Det bästa är att det just nu pågår en vinterrea då det är 40% rabatt på alla väskor. Förutom weekendväskor så säljer dom datorväskor, skötväskor, ryggsäckar, portföljer och necessärer. 
 
"I samarbete med bagasi.se"
 
 
//PUSS
 
#1 - ajlimullersandvik.blogg.se

Supersnygg design, många weekendväskor i den storleken brukar kännas mer sportiga än stiliga.

#2 - Carro

Så snygg den är! :)

#3 - Dixi Wonderland

Kul med ny väska :D

#4 - jessy

Super snygg!

#5 - natalia

Gud så snygg!

#6 - Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Åh vilken fin väska :)

#7 - Joanna-livet med Aspergers syndrom

Så snygg

#8 - Eva`s blogg

fin väska, jag har en weekend bag som jag älskar :) kram

#9 - Denise

Snygg! :D

#10 - Matilda Berlin

Men åhh vilket bra tips!! Måste få tag i en ny weekendväska inför Baliresan sen, så ska absolut kika in den =) Kram sötaste <33

#11 - Frida G Svensson

yes! så chic!

#12 - Anna

Så snygg! :D Kram

#13 - Johanna Utterberg

Så snygg väska! :D kramis

#14 - annelie

snygg väska å snygg outfit :D kram

#15 - Lars

Snygg väska. Svart färg på väskor gillar jag. Det är kväll här nu när jag halvligger och bloggar. Tv: n är på. Thai såpopera.jag begriper inte ett skvatt. Men bra bakgrundsjud när jag bloggar hehe

#16 - Frida

Ja verkligen! :D
Snygg väska!!

#17 - Tilda

Roligt med en ny väska! <3

#18 - Jonna

Men så snygg!

#19 - Maria

Jättefin! Ska kika in på deras sida och se om de kam ha något som passar mig :)

#20 - Amanda

Så fin<3

#21 - MALIN

Jättesnygg väska! Kram

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg