bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Vårda ditt hår

Netti Starby

 
Vårda ditt hår
 
"Inlägget innehåller affiliatelänkar"
 
Om man vill ha ett välskött vackert hår så gäller det verkligen att ta hand om det också och det ska jag bli ännu duktigare på. Genom åren efter min utbrändhet har jag tappat mycket hår och har provat på många olika vårdande hårprodukter men utan resultat. Vitaminer tar jag också men nu handlar det här inlägget om produkter för håret. 
 
 
 
 
 
 
 
Jag har blivit tipsad om Maria Nila Head and Hair Heal Trio som består av ett shampoo, balsam och hårinpackning som behandlar och förebygger mjäll och andra hårbottenproblem. Stimulerar även hårsäckarna som ger ökad hårproduktion och motverkar håravfall. 
Funderar på att testa dessa produkter och ge det en chans för efter att ha läst alla omdömen så verkar det funka.
 
 Du hittar denna trio genom att klicka här <---
 
Eftersom jag använder löshår så måste jag föna håret efter hårtvätt för annars så torkar det aldrig. Har just nu en väldigt gammal hårfön som inte känns direkt skonsam men har hittat ett alternativ som jag är lite sugen på.
 
PROLuxe hårfön som ger salongkänsla och samtidigt ett otroligt jämnt och frizzfritt resultat. Är kraftfull som ser till att även väldigt tjockt hår torkar snabbt och har olika val på värme/kyla och styrka. Resultatet blir att håret känns fräscht och välvårdat efter användning. Medföljer flera olika munstycken, den är snygg, har stilren design och sladden är 3 meter lång.
Denna hårfön har också väldigt bra omdömen från nöjda kunder.
 
Du hittar hårfönen genom att klicka här <---
 
 
//PUSS

#1 - ajlimullersandvik.blogg.se


Jag har hört så mycket bra om detta! Det är så himla trist att mitt hår inte ska sitta fast som vanligt..!

Sv: Jag vet vad du menade d återhämtning, jag har varit sjukskriven i 180 dagar och sjuk i säkert dubbelt så många...

#2 - Julia

Bra tips<3

#3 - JoJo

så bra tips! :) kramis

#4 - Kamilla

Tappade också enormt mkt hår ett slag in i min utmattning. Instämmer att bra hårprodukter är viktigt för friskt hår. Tack för tipsen😊

#5 - elin

Bra tips!<3

#6 - Celine

Jättebra tips! Hört mycket bra om det märket!

#7 - Jessica Högberg

Behöver båda!

#8 - NATALIA

Åh vilken fin :D

#9 - Carro

Jag älskar Maria Nilas hårprodukter :)

#10 - Linda

Inte provat just denna serien men en annan från Maria Nila och var nöjd med den :)

#11 - cecilia

<jag har testat!!! :) jätte bra!!

#12 - Sara Ekman

Maria Nila har så bra produkter :)

#13 - Gabriella

Åh jag gillar verkligen Maria Nilas produkter!

#14 - MALIN

Äääääälskar denna serie från Maria Nila! Den är bäst! Kram

#15 - Miss Jennifer

Bra tips :D

#16 - Ellen Gräntz

Är så himla sugen på att testa Maria Nila, står på önskelistan!

#17 - Maria

Tack för tips!

#18 - ullie

när jA hade långt va ja noga o duktig men tyvärr nu har ja knappt balsam eller inpackning länggre vet inte va det beror på :D

#19 - Carro

Ha en härlig fredag! :)

#20 - ramona

Har testat hennes andra produkter och dom är verkligen bra :) Håret känns supertrist så här på vintern så alla bra produkter är välkomna. Kram och ha en fin dag <3

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg