bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Växter och blommor vill inte leva med mig

Netti Starby

 
Växter och blommor vill inte leva med mig
 
 Vad tomt det blev i köket när julen städades bort och just nu ser det ut såhär vid mina köksfönster. Växterna är ganska nya efter att dom förra dog ut men dom här växterna verkar mer tåliga. Jag har aldrig direkt haft gröna fingrar men försöker att jobba på det.
 
 
Till och med tre stycken kaktusar har lyckats dö för mig och då är det verkligen illa. Visste ni att jag är ansvarig för alla blommorna på mitt jobb? Jag gör mitt bästa och har varnat kollegorna men jag tror att det är någon som hjälper mig i smyg för annars hade det inte funnits en enda växt kvar på hela kliniken.
 
 
 
I helgen ska jag göra det lite mysigare i hemmet med några dukar och fina prylar.
 
 
Ska kolla extra noggrant igenom om vad jag egentligen har eftersom det finns många bortglömda prylar och dukar efter att ha flyttat två gånger under ett års tid. I julas visade barnens fars syster mig ett par ljusstakar som jag totalt har glömt bort. Men dom är finare hemma hos henne så jag tyckte att det var klokt av henne som tog över dom.
Jag är även sugen på ett DIY-projekt men det får jag se om det hinns med men annars får det bli av en annan helg. Får ta en sak i taget för det mår jag allra bäst av.
 
 Ni får ha en fortsatt fin dag och vi ses senare mina sötnosar!
 
 
//PUSS
 
#1 - annelie

bra du försöker me blommorna ändå ;) kram

#2 - MALIN

Så vackert med växter! Kram

#3 - NATALIA

Det är precis samma för mig!

#4 - Julia Svensson

åh så fint

#5 - Julia

Så fint med blommor ändå<3

#6 - Emma

Så fint du har de :) Kram

#7 - Linn

Växter är ju så fint! Kram

#8 - Hanna

Mina växter dör ju också typ jämt 😂 men ja kör på plast nu 😂😍

#9 - Amanda

Jag är såå dålig på att hålla växter vid liv! Haha :) kram

#10 - Jessica Högberg

Det är allt lite skönt när man får plocka bort julen även om det blir tomt. Såg igår att jag glömt en ljustake i ett fönster;) Mina fingrar är inte heller gröna men mamma brukar ha en ny blomma med sej då och då, haha

#11 - elin

Så otroligt fint!<3

#12 - Josefine Monroe ♥

Hej! Jag tror vi bor i samma stad ;) Känner så igen området du bor i

#13 - Josefine

Nu när jag bläddrade i din header så såg jag att vi bor i samma stad :) Världen är liten!

#14 - Anna

Åh så fint! <3 Kram

#15 - Natalie

Växter är så fint i hemmet, konstgjorda som äkta! <3

#16 - Gabriella

Är också en mästare på att lyckas döda växter, såå himla synd då jag älskar blommor!!

#17 - Maria

Jättefint med enkla gröna växter ju!! :))

#18 - Maria

Jag hade otur för många år sedan med mina växter så jag skaffade fuskisar. Väldigt praktiskt och bra :)

#19 - Sandra SG

så himla fin ljushållare på bordet!

#20 - Jennifer

Orkidèer är dem enda jag lyckas att hålla vid liv haha

#21 - Marianne

Ska trösta dej....Kaktusar är inte svåra att ta död på, det är bara att vattna de ofta ;)
Förr hade jag fönstten fulla av växter men nu är det glest...
Kram

#22 - Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Tycker det är lite ledsamt att städa bort julen faktiskt...

#23 - ullie

ja men ja har faktiskt många oäkte hos mej o blandar lie så fattar inte folk de är låtsas.
ja har tom tagit dö på orkideer som de säger överlever massa ha ha ja inte hos mej mså mina e fejk =)
kramar fina o ha en fin fredag

#24 - ajlimullersandvik.blogg.se

Jag mördar alla växter som kommer in. Jag har bara plast och tyg nu ;D

#25 - A1

Jag har oxå din extra förmåga! Kan döda vilken odödlig växt som helst...

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg